خبرگزاری کار ایران

فرماندار ماسال عنوان کرد :

نگاه استاندار در سپردن جایگاه‌های مدیریتی به بانوان جدیست

asdasd
کد خبر : ۶۵۸۱۱۸

فرماندار ماسال گفت: نگاه استاندار در سپردن جایگاه‌های مدیریتی به بانوان جدیست.

به گزارش ایلنا از ماسال، محمد جواد عامر در نخستین نشست منطقه ای بانوان عضو شوراهای شهر و روستای استان گیلان که با حضور فاطمه رفیعی مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری گیلان انجام شد، گفت: در همه شوراها، اختلاف سلیقه وجود دارد؛ این اختلاف سلیقه به خودی خود مثبت بوده اما تا آنجایی که منجر به اختلاف بین اعضای شورا نباشد.

فرماندار ماسال در ادامه و ضمن تاکید بر نقش پررنگ بانوان در حوزه مدیریت خانواده ها، از بانوان عضو شوراهای شهر و روستا، خواست با مدیریتی که مختص بانوان است، از اختلاف بین شوراها کاسته و کاری کنند بین اعضا پیوند بیشتری برقرار شود.

وی افزود: حضور بانوان در بین اعضای شورا می‌تواند موجب برقراری تعادل بین اعضای آن باشد و این موضوع موجب ارتقای هرچه بیشتر سطح این نهاد خواهد بود.

نماینده عالی دولت در ماسال با اشاره به نقش پررنگ بانوان در اقتصاد گفت : در همه حوزه های اشتغال، چه در بخش تولیدات صنعتی،چه تولیدات سنتی و چه تولیدات خانگی در کشور مشکلاتی وجود دارد؛ اگر به همه این حوزه ها نگاه کنیم، یک طرف بحث، بانوان هستند؛ از شما می خواهیم پای کار بیایید و دست دولت را در این زمینه بگیرید.

 عامر در ادامه و در خصوص جایگاه بانوان دردولت فعلی گفت: امسال دولت دکتر روحانی نقش های مدیریتی بیشتری را به بانوان داده است، تاکید استاندار در زمینه اینکه از پتانسیل بانوان در حوزه های مدیرتی استفاده گردد تاکید به جد بوده و وی دائما پیگیر این موضوع است.

وی افزود: ما نیز در شهرستان ماسال، از چند تن از بانوان خواستیم در پستهای مدیریتی نقش آفرینی کنند، اما بنا به معذوریتهایی که داشتند نپذیرفتند اما بنا داریم در ادامه، در سه تا چهار پست، از ظرفیت بانوان در حوزه های مدیریتی استفاده کنیم و امیدواریم بانوان با قبول این مسئولیت ها، جایگاه به حق بانوان در پست‌های مدیریتی را بدست آورند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز