خبرگزاری کار ایران

صبح امروز صورت گرفت؛

سفر قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر کشور به گیلان

asdasd
کد خبر : ۶۵۵۸۸۸

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر کشور با هدف بررسی روند اجرایی و عملیاتی پروژه‌های باقیمانده مسکن مهر استان گیلان در سفر یک‌روزه خود به این استان از مسکن مهر شهرهای رشت ، بندرانزلی و رستم آباد بازدید کرد.

به‌گزارش ایلنا از رشت، احمد مهرآبادی قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در جریان بازدید از مسکن مهر بندرانزلی گفت: از مجموع 4047 واحد مسکن مهر بندر انزلی 3309 واحد افتتاح شده و 738 واحد باقیمانده است که از این تعداد 358 واحد فاقد متقاضی است.

مهرآبادی افزود: همچنین در شهر رشت از مجموع 21601 واحد مسکن مهر 15260 واحد افتتاح شده و 6241 واحد باقیمانده که از این تعداد 4260 واحد فاقد متقاضی است و از 1981 واحد دارای متقاضی 385 واحد در هفته دولت سالجاری به بهره برداری خواهد رسید.

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر کشور تصریح کرد : در هفته دولت سال‌جاری در استان گیلان در شهرهای بالای ۲۵ هزار نفر جمعیت مجموعاً 717 واحد مسکن مهردر شهرهای رشت، بندرانزلی،تالش ، آستانه اشرفیه، رستم آباد، لوشان و لنگرود به بهره برداری می‌رسد که برای اجرای این طرح‌ها با احتساب تسهیلات بانکی بالغ بر 573600 میلیون ریال هزینه شده است.

وی در پایان گفت: همچنین ۳۷۱ واحد مسکن مهر در هفته دولت در استان گیلان در شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت افتتاح خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز