خبرگزاری کار ایران

معاون فرماندار ماسال خبر داد:

اجرای طرح سیماک در شهرستان ماسال

asdasd
کد خبر : ۶۵۵۵۰۲

معاون فرماندار ماسال گفت: طرح ملی "سامانه یکپارچه املاک کشور" در آینده نزدیک در سطح شهرستان ماسال اجرایی می‌شود.

به گزارش ایلنا از ماسال، قربان خوشحال در جلسه پیگیری مشکلات ارتباطی و مخابراتی شهرستان ماسال با بیان اینکه دوره های آموزشی سامانه سیماک برای دهیاران با همکاری بخشداری ها در سطح شهرستان اجرایی می شود، گفت: با اجرای این طرح ملی به عنوان یکی از طرح های اقتصاد مقاومتی، همه املاک دارای پرونده الکترونیک می شود و از زمین خواری و رانت جلوگیری خواهد شد.

وی ادامه داد: با بهره‌برداری از سامانه یکپارچه املاک کشور، همه املاک و اماکن شهرستان دارای آدرس  استاندارد مکان محور با قابلیت دسترسی IT خواهند بود.

معاون فرماندار ماسال با تاکید بر اهمیت اجرای پروژه های مخابراتی اعم از شبکه فیبر نوری و نصب دکل های مخابراتی به عنوان زیرساخت توسعه شهرستان، افزود: برای اجرای این طرح ها نیازمند تعامل بیشتر ما بین مخابرات و شهرداری ها و بخشداری ها هستیم.

خوشحال با اشاره به اقدامات صورت پذیرفته در خصوص بهبود وضعیت پوشش تلفن همراه در برخی از روستاهای شهرستان، اظهار امیدواری کرد: با همکاری بخشداری ها در زمینه حفاری و نصب کابل‌های مخابراتی، به زودی مشکلات مخابراتی برخی دیگر از روستاهای شهرستان نیز رفع شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز