خبرگزاری کار ایران

فرماندار بندرانزلی مطرح کرد:

اهالی رسانه حقایق را همانطور که هست مطرح کنند/ صداقت رسانه‌ای از اولویت‌های کاری خبرنگاران

asdasd
کد خبر : ۶۵۴۰۷۲

فرماندار بندرانزلی صداقت رسانه ای را از اولویت های کاری خبرنگاران دانست.

به گزارش ایلنا از بندرانزلی، نشستی به مناسبت روز خبرنگار در دفتر فرمانداری بندرانزلی با حضور میرشمس مومنی زاده فرماندار شهرستان و اصحاب رسانه برگزار شد.

فرماندار بندرانزلی در ابتدای این نشست ضمن آروزی موفقیت برای خبرنگاران و اهالی رسانه، اظهار کرد: خبرنگاران مسئولیت سنگینی بر دوش دارند و بنده عقیده دارم اگر معلمی شغل انبیا است، کار رسانه نیز کمتر از شغل معلمی نیست. زیرا یک خبرنگار با انجام صحیح وظایف خود می تواند نقش بسزایی در افزایش سطح فرهنگ و اطلاعات مردم یک جامعه ایفا کند.

مومنی زاده افزود: خبرنگار و رسانه حلقه واسط میان مسئولان دولت و حکومت با مردم است، می تواند مانند آینه عمل کند و محدودیت ها، تنگناها و مشکلات مسئولان را به افکار عمومی و مردم منتقل کرده و مسائل جامعه را نیز به گوش مسئولان برسانند.

وی صداقت رسانه ای را از اولویت های کاری خبرنگاران دانست و تاکید کرد: یکی از مسائلی که به اعتقاد من خبرنگاران باید آن را رعایت کنند انتقال صحیح مشکلات و اتفاقات به سطح جامعه است ، به همین دلیل است که می گوییم خبرنگار باید مثل اینه عمل بکند و خوبی ها و بدی ها را همان اندازه که هستند منعکس کنند.

نماینده عالی دولت در شهرستان انزلی با بیان اینکه حضور مردم در کنار مسئولین می تواند نوید بخش جامعه ای موفق و پویا باشد، تصریح کرد: در طول چهل سال گذشته نقش مردم در همه ی عرصه های نظام تعیین کننده بوده است، در انقلاب، در دفاع مقدس و سالهای سازندگی هرجا مردم همراه و همگام با مسئولین بودند شاهد موفقیت های بیشتری بوده ایم. شهرستان ما نیز از این امر مستثنی نیست و برای توسعه همه جانبه شهرستان باید از تمام ظرفیتهای مردم و جوانان بهره مند شویم.

مومنی زاده ادامه داد: تمام مسئولان اجرایی خدمتگزاران مردم هستند و بدون شک ملت هر کشوری صاحبان اصلی آن کشور محسوب می شوند و رسانه ها می توانند نقش بسزایی در گوشزد کردن این موارد به مردم و مسئولین داشته باشند.

فرماندار بندرانزلی در پایان رویکرد خود را تعامل با احزاب، تشکل ها، مسئولین و رسانه ها اعلام کرد و گفت: اعتقاد داریم که حق مردم بیشتر از شرایط فعلی است و امیدواریم هرکس که در جامعه نقشی و وظیفه ای دارد وظیفه خود را به خوبی انجام بدهد تا جامعه بتواند به سمت پیشرفت و ترقی حرکت کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز