خبرگزاری کار ایران

استاندار گیلان :

مدیران عامل بانک‌ها در پرداخت تسهیلات اشتغال سرعت ببخشند

asdasd
کد خبر : ۶۵۳۰۸۸

استاندار گیلان گفت: مدیران عامل بانک‌ها با تذکر شدید به‌ شعب خود در شهرستان‌ها به‌ روند پرداخت تسهیلات اشتغال زایی سرعت ببخشند.

به گزارش ایلنا از رشت، مصطفی سالاری امروز در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری استان گیلان که در استانداری این استان برگزار شد با بیان این مطلب اظهار داشت: از بانک‌ها می‌خواهم با تذکر جدی و شدید به شعب خود سرعت پرداخت را بالا ببرند و در جلسه بعدی گزارش را به بنده اعلام کنند که سرعت در پرداخت ملموس باشد.

وی با بیان اینکه نباید فقط به سرعت بخشیدن در پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی ‌اکتفا کنیم تاکید کرد: علاوه بر سرعت باید به کیفیت در پرداخت تسهیلات نیز توجه کنیم که تسهیلات به کسانی که طرح دارند پرداخت شود .

سالاری با اشاره به اینکه نباید با پرداخت این تسهیلات مردم را بدهکار کنیم یادآور شد: اگر در پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی هدفمند پیش برویم علاوه بر اینکه متقاضی به استقلال اقتصادی دست پیدا می‌کند می‌تواند برای چند خانواده نیز اشتغال ایجاد کرده تا آنها نیز به استقلال اقتصادی برسند.

استاندار گیلان درادامه با اعلام اینکه در راستای پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی در این استان  محدودیت‌هایی وجود دارد ،خاطر نشان کرد:  شهرک‌های صنعتی مشمول طرح‌های اشتغال‌زایی نمی‌شوند و نمی‌توانیم در محدوده آنها وارد شویم.

سالاری تاکید کرد : باتوجه به این محدودیت باید این طرح‌ها را به محدوده روستاها ببریم.

وی افزود : در بررسی‌های ما واحد‌های کوچک نسبت به واحدهای بزرگ در ایجاد اشتغال موفق‌ترند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز