خبرگزاری کار ایران

علیپور در جمع کارگران:

پاکسازی ورزشگاه‌ها وظیفه پاکبان نیست/ شهردار آینده رشت باید حامی کارگران باشد

asdasd
کد خبر : ۶۵۱۶۱۴

عضو هیات رئیسه شورای اسلامی شهر رشت با حضور در جمع کارگران رفت و روب شرکت دهکده سبزپوش گفت: هیچ وقت از شهردار سابق خواسته شخصی نداشتم و از شهردار آینده هم نخواهم داشت اما هرکس می‌خواهد شهردار شود از او می‌خواهم که حامی کارگران باشد.

به گزارش ایلنا از رشت، محمدحسن علیپور خواستار ارائه لیست ماهانه توسط پیمانکاران شد و گفت: باید ساعت ورود و خروج، مرخصی ها، اضافه کاری، تعداد روزهای حضور در ایام تعطیل همه کارگران به صورت منظم توسط پیمانکار گزارش شود تا حق و حقوق کارگران تضییع نشود.

وی همچنین تصریح کرد: من هیچ اندوخته ای برای زندگی شخصی خود ندارم و نمی خواهم و تا ابد حامی کارگران خواهم ماند.
 
علیپور با اعلام اینکه همچنان کارگران رفت و روب را برای پاکسازی ورزشگاه ها می برند، خاطرنشان کرد: پاکسازی ورزشگاه‌ها وظیفه پاکبان نیست. اگر می خواهند از پاکبانان برای نظافت ورزشگاه کمک بگیرند باید با ادب و احترام از آنها بخواهند و بابت این کار هزینه مازادی را در نظر بگیرند و به پاکبانان بپردازند.
 
وی افزود: رئیس سازمان مدیریت پسماند باید به این نکته توجه داشته باشد.
 
نایب رئیس کمیسیون بهداشت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر رشت تصریح کرد: اگر کسی می خواهد مسئول حوزه ای باشد باید کار خود را درست انجام دهد و در مقابل پیمانکارانی که حق و حقوق کارگر را تضییع می کنند بایستد.
 
محمدحسن علیپور تصریح کرد: پولی که برای پرداخت حقوق و بیمه و سنوات کارگر به پیمانکاران پرداخت می شود نباید به دلیل مطالبات معوقه پیمانکار به کارگران نرسد.
 
عضو هیات رئیسه شورا با بیان اینکه به وجود همه کارگران افتخار می کنم افزود: همواره پیگیر پرداخت حقوق کارگران هستم.
 
وی همچنین در خصوص تعیین تکلیف وضعیت کارگران گفت: با همکاری اعضای شورا تا پایان سال کار ساماندهی کارگران را با راه اندازی شرکت سهامی خاص انجام می دهیم.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز