خبرگزاری کار ایران

توسعه برنامه های فرهنگی دانشگاه گیلان بر اساس نقشه استراتژیک حوزه سلامت

asdasd
کد خبر : ۶۴۹۷۰۸

رئیس شورای فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی گیلان گفت: برنامه های فرهنگی دانشگاه، در چارچوب نقشه استراتژی و برنامه راهبردی حوزه سلامت، توسعه می یابد.

به گزارش ایلنا از رشت، شاهرخ یوسف‌زاده چابک رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان گفت: برنامه‌های حوزه فرهنگی در چارچوب نقشه استراتژی و برنامه راهبردی حوزه سلامت، اجرا می شود.

رئیس شورای فرهنگی دانشگاه، با تاکید بر مدیریت هزینه‌ها در دانشگاه، خواستار اجرای صحیح طرح انطباق در مراکز درمانی شد و اجرای آن را مستلزم مشارکت موثر حوزه فرهنگی و واحد نظارت بر درمان دانشگاه عنوان کرد.

این مقام مسئول، با اشاره به برگزاری بیست و سومین جشنواره کشوری قرآن و عترت (ع) به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان در مهرماه سال جاری، اظهار امیدواری کرد: برگزاری هرچه بهتر این جشنواره می‌تواند باعث سربلندی این دانشگاه و استان گیلان شود.
 افشین شفقی - معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی گیلان نیز مشارکت دانشجویان دانشگاه را در قالب انجمن های دانشجویی، گامی موثر در اجتماعی سازی مقوله سلامت عنوان کرد.
در ادامه ضمن ارایه گزارشی از چگونگی برگزاری جشنواره قرآن و عترت (ع)، در خصوص اجرای صحیح طرح انطباق در واحدهای تابعه دانشگاه به ویژه در مراکز درمانی، چگونگی برگزاری چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، صدور مجوز گروه سرود دانشجویی، تجدید چاپ کتاب مدافعان حرم و... بحث و تبادل نظر شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز