خبرگزاری کار ایران

با حضور مدیر عامل شرکت گاز گیلان انجام شد؛

بررسی مشکلات گازرسانی شهرستان شفت

asdasd
کد خبر : ۶۴۸۵۳۹

با حضور مدیرعامل شرکت گاز گیلان مشکلات گازرسانی شهرستان شفت بررسی شد.

به گزارش ایلنا از شفت، مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان با حضور در شفت با محمدرضا محسنی فرماندار این شهرستان دیدار و گفتگو کرد.

فرماندار شفت در این نشست با اشاره به اینکه شاخص گازرسانی در این شهرستان به 92 درصد می رسد افزود: شتاب در گازرسانی به روستاها یکی از خدمات ماندگار دولت و نظام اسلامی است.

نماینده عالی دولت در شفت با اشاره اینکه بیش از 70 درصد مردم این شهرستان در روستاهای زندگی می کنند و برخی از این خانوارها به دلایل گوناگون از گازرسانی جا مانده اند تصریح کرد: امیدوارم شرکت گاز قبل از آغاز فصل سرما مشکل این مشترکان را رفع کند.

وی با بیان اینکه گاز رسانی به 9 روستای امامزاده ابراهیم ، امامزاده اسحاق ، بابارکاب ، درودخان ، سفید خانی ، سله مرز و بیجارگاه، طالقان، کیش خاله و گیشم یکی از مطالبات مردمی منطقه است، افزود: گسترش خدمات زیرساختی در مناطق زیارتی و گردشگری به بهبود شرایط زندگی و رونق اقتصادی شهرستان کمک شایانی می‌کند.

محسنی در ادامه سخنان خود با بیان اینکه عدم تعیین تکلیف نهایی سد لاسک مانع گازرسانی و ارایه خدمات عمرانی به مردم 13 روستا در شهرستان شفت شده است افزود : با توجه به آخرین جانمایی و تغییر جزییات  اجرایی این پروژه پیشنهاد می شود ، نقشه برداری و تهیه طرح گازرسانی برای آن دسته از روستاهایی که بخش کوچکی از آنها در محدوده سد لاسک است ، تهیه و تدوین گردد و این کار با تدبیر شرکت گاز ، آب منطقه ای و بنیاد مسکن گیلان و همکاری مسوولین شهرستانی شدنی است .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز