خبرگزاری کار ایران

دلخوش :

دغدغه ای برای سوخت رسانی به بخش های مختلف گیلان نداریم

asdasd
کد خبر : ۶۴۴۵۱۴

نماینده مردم صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز دغدغه‌ای برای سوخت رسانی به بخش های مختلف گیلان نداریم .

به گزارش ایلنا از رشت، سید کاظم دلخوش ، نماینده مردم صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی با حضور در دفتر علی اصغر عباسی ، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه گیلان از خدمات رسانی مطلوب مدیر ، مسئولان و کارکنان این شرکت تقدیرکرد .

دلخوش با اشاره به تغییر رویکرد مردم در مصرف فرآورده های نفتی گفت : امروز با ورود گاز مردم کمتر از نفت سفید و نفت‌ گاز در منازل استفاده می کنند و بیشترین تلاش شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی تامین بنزین است که این مهم نیز با مدیریت عالی عوامل شرکت ملی پخش در سطح استان به گونه ای انجام می شود که امروزه ما مسئولین دغدغه ای برای سوخت رسانی به بخش های مختلف در سطح گیلان نداریم . 
نماینده مردم صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به افزایش تعداد خودروها از هفت میلیون به ۱۹ میلیون در ده سال گذشته و از طرفی عدم امکان جذب نیروی کارشناس کافی در بدنه وزارت نفت ، پالایش ، تامین و توزیع سوخت را از نقاط قوت وزارت نفت و شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی در کشور و استان ارزیابی کرد و گفت : علیرغم افزایش تقاضا و مصرف بنزین ، عرضه مطلوبی صورت گرفته و این نشان از مدیریت صحیح برای تخصیص منابع است . 
دلخوش ، کاهش تخلفات در جایگاهها  و مجاری عرضه سوخت را از نتایج نظارت ها و بازرسی های مطلوب و دقیق شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی درگیلان دانست و افزود : امروزه علاوه بر افزایش سطح کیفی ارائه خدمات در استان ، شاهد تخلفات گذشته در جایگاهها و مجاری عرضه نیستیم که این امر فعالیت برنامه محور مجموعه پخش را  در استان  نشان می دهد . 
عضو مجمع نمایندگان استان، وزارت نفت و به تبع زیر مجموعه آن در سطح کشور و استان  ( شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه گیلان ) را برای داشتن توقعات و مطالبات از قانونگزاران و دولتمردان محق دانست و گفت : باید این مطالبات به موقع و به درستی انجام شوند . 
وی همچنین با اشاره به سهمیه ۱۴ درصدی وزارت نفت از بودجه نفت مصوبه کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت :  چنانچه شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی موفق به دریافت سهمیه خود به طور کامل نشده است ما آمادگی دفاع ، حمایت و کمک به این مجموعه عظیم سوخت رسان را داریم .  
نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی همچنین سیستم در باز و روی گشاده مسئولان شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه گیلان را در راستای تکریم ارباب رجوع ستود و تصریح کرد :  در راستای مطالبات مردم نقدهایی به عملکرد برخی مدیران دستگاههای اجرایی استان وارد است  اما مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه گیلان جزو مدیرانی هستند که با تلاش,  خدمات موثر  و تغییرات رو به رشدی  را  در حوزه نفت نسبت به قبل مدیریت کرده و  کارنامه قابل قبولی را از عملکرد خود در استان ارائه کرده که  ما نیزمتقابلا از وی سپاسگزاریم.
عضو کمیسیون اقتصادی  مجلس با اشاره به اینکه در شرایط فعلی اقتصاد کشور را با مدیریت غیرجنگی نمیتوان اداره کرد گفت : ناخواسته در شرایط جنگ اقتصادی قرار گرفته ایم فلذا باید با تاسی از مقام عظمای ولایت وحدت را سرلوحه امور قرار دهیم چراکه عدول از این کلام رهبری خیانت به ملت است . 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز