خبرگزاری کار ایران

کوچکی نژاد خبر داد:

مطالعه مجدد اسناد بودجه قطار شهری در مجلس/تفاهم شهرداری با شرکت آب منطقه ای گیلان تا پایان هفته

asdasd
کد خبر : ۶۴۴۲۵۲

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی از مطالعه مجدد اسناد بودجه قطار شهری در مجلس خبر داد.

به گزارش ایلنا از رشت، جبار کوچکی نژاد نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی جلسه بررسی مشکلات تالاب عینک و قطار شهری شهرداری رشت تصریح کرد: ما نمایندگان مجلس در کنار قوه قضایی و مدیران در اجرای برنامه احیای تالاب ها و رودخانه ها گام های بلندی خواهیم داشت.

 نماینده مردم رشت در مجلس با تاکید بر اهمیت قطار شهری در رشت گفت: راه اندازی قطار شهری همزمان با دولت هشتم در شهرهای قم، تهران، اصفهان و... اجرایی شد و با توجه به اینکه شهر رشت نیز باید همراه با آن شهر ها اقدام به راه اندازی قطار شهری میکرد که متاسفانه به دلیل کم کاری برخی مدیران و عدم وجود زیر ساخت ها تا امروز این پروژه در رشت اجرایی نشد.

کوچکی نژاد از مطالعه مجدد اسناد بودجه قطار شهری در مجلس خبر داد و افزود: بودجه قطار شهری در ردیف های اصلی در کنار قم، شیراز و اصفهان قرار گرفت، لذا در بودجه سال ۹۸ علاوه بر قرار گرفتن در کنار دیگر شهرها باید کوتاهی این چند ساله را جبران کنیم.

وی در ادامه از تفاهم شهرداری با شرکت آب منطقه ای گیلان تا پایان هفته خبر داد و یاد آور شد: تا حصول نتیجه قطعی از استقرار سرمایه گذار بخش خصوصی و اجرای طرح زیست محیطی و گردشگری در تالاب عینک و نیز ساماندهی دو رودخانه گوهر رود و زرجوب نمایندگان مردم رشت در مجلس هر ماهه جلساتی با مجموعه مدیریت شهری خواهند داشت. 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز