خبرگزاری کار ایران

ایلنا گزارش می‌دهد؛

تجمع کارگران کارخانه فومنات به دلیل تهدید به اخراج توسط مدیرعامل

asdasd
کد خبر : ۶۴۳۳۸۲

جمعی از کارگران کارخانه ریسندگی و بافندگی فومنات به دلیل تهدید شدن به اخراج و احتمال تعدیل نیروی این شرکت تجمع کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از رشت، کارگران کارخانه ریسندگی و بافندگی فومنات عصر امروز به دلیل تهدید مدیرعامل این کارخامه مبنی بر اخراج آنان تجمع کردند.

یکی از کارگران کارخانه فومنات با بیان اینکه در سال جاری هم مشتری خوب و هم تولید خوبی داشته ایم، اظهار داشت: ظرفیت این کارخانه تولید ۱۲ هزار متر پارچه در روز است که در سال جاری ۱۰ هزار و ۸۰۰ متر پارچه تولید کرده ایم.

وی با اعلام اینکه دیروز مدیرعامل کارخانه مذکور با حضور در استانداری گیلان اعلام کرده که شرکت سودهی ندارد و می‌خواهد کارگران را اخراج کند،گفت: امروز ما کارگران با شنیدن این موضوع جلوی کارخانه فومنات تجمع کرده‌ایم تا در این راستا اعتراض خود را به گوش مسئولان برسانیم.

این کارگر کارخانه فومنات ریسندگی و بافندگی با اشاره به اینکه مدیرعامل،مدیرشرکت ومدیر منابع مالی شرکت فومنات غیر بومی هستند، تاکید کرد: یکی از دلایل مشکلات کارخانه فومنات حضور این افراد غیر بومی در راس کارخانه است.

وی ادامه داد:طی روزهای گذشته حدود ۲۱۰هزار متر پارچه تولید شده کارخانه فومنات توسط مدیر عامل و سایرین از کارخانه بیرون برده شده است.

این کارگر کارخانه مذکور با بیان اینکه کارخانه فومنات در حال حاضر سفارشات خوبی از سوی مشتریان خود در بازار دارد، یادآورشد: 120 کارگر در این کارخانه کار می‌کنند که کلیه این کارگران  دوماه حقوق معوقه طلب دارند.

پیش از این نیز خبرگزاری ایلنا در گزارشی به مشکلات کارگران این کارخانه پرداخته بود(اینجا بخوانید)

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز