خبرگزاری کار ایران

فرماندار رشت خبر داد:

تلاش کمیته برنامه‌ریزی رشت برای رفع کاستی‌های آموزش و پرورش

asdasd
کد خبر : ۶۴۲۹۶۲

فرماندار شهرستان رشت در جلسه شورای آموزش و پرورش گفت: در کمیته برنامه‌ریزی شهرستان در تلاش رفع کاستی‌های آموزش و پرورش هستیم.

به گزارش ایلنا از رشت، سیدمحمد احمدی امروز در چهارمین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان رشت که در دفتر فرماندار برگزار شد، اظهار کرد: در نظام جمهوری اسلامی ایران آموزش و پرورش نقش مهمی را در تعلیم، تربیت و پرورش نسل آینده برعهده دارد.

فرماندار شهرستان رشت با بیان اینکه یکی از اهداف شورای آموزش و پرورش، بهره گیری از ظرفیت همه اعضای حاضر در این شورا است، افزود: امیدوارم همه اعضای دعوت شده در جلسات آتی حضور یابند تا با خرد جمعی بتوانیم موضوعات و مشکلات آموزش پرورش را حل نماییم.

احمدی با اشاره به استفاده از ظرفیت‌های آموزش و پرورش، گفت: آموزش و پرورش در بحث تسهیلات نوروزی امسال علی رغم همه محدودیت‌ها و تنگناها خوش درخشید. با حجم مسافری که در شهرستان داشتیم با کمک آموزش و پرورش به خوبی ساماندهی شد.

وی با اشاره به تجهیز برخی مدارس، ادامه داد: در سطح شهرستان برخی مدارس نیاز به آسفالت دارند، در کمیته برنامه ریزی شهرستان در تلاش رفع کاستی‌های آموزش و پرورش هستیم که به همکاری سایر دستگاه‌ها هم نیاز داریم.

فرماندار رشت تصریح کرد: با توجه به اینکه زمان ثبت‌نام دانش‌آموزان هستیم مدیران ما در مدارس باید قانونمند عمل نمایند؛ قطعا آموزش پرورش مدیران توانمندی دارند که در تحقق اهداف بسیار کمک حال هستند.

احمدی بیان کرد: هیچ اداره یا نهادی اجازه ندارد به مدیران نواحی آموزش و پرورش برای انجام ثبت‌نام‌های غیرقانونی فشار بیاورد. در موارد ضروری اختیار ثبت‌نام فقط با رئیس ناحیه آموزش و پرورش مربوطه است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز