خبرگزاری کار ایران

شیرزاد تاکید کرد:

بهره‌مندی از ظرفیت هنر برای گسترش فرهنگ عفاف و حجاب

asdasd
کد خبر : ۶۴۱۸۲۲

نائب رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای رشت با تاکید بر بهره مندی از ظرفیت هنر در گسترش فرهنگ عفاف و حجاب گفت: متاسفانه موازی کاری‌ها در این حوزه موجب بروز مشکلاتی شده و برخی از مدیران نیز نسبت به مقوله عفاف و حجاب بی‌توجهی می‌کنند.

به گزارش ایلنا از رشت، فاطمه شیرزاد با حضور در جلسه هماهنگی حمایت از برپایی نمایشگاه عفاف و حجاب در دفتر امور بانوان شهرداری رشت، اظهار کرد: تبیین ارزش‌ها در مقوله عفاف و حجاب بسیار حائز اهمیت بوده و این مهم نباید تنها معطوف به هفته عفاف باشد و امیدوارم بیش از گذشته از دستگاه های متولی در این باره مطالبه گری کنیم.

وی با اشاره به نقش عفاف و حجاب در تحکیم بنیان خانواده افزود: مطالبه گری و افزایش چنین نشست هایی در راستای گسترش فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه و متعاقب آن حفظ سلامت اجتماعی باید مورد توجه بوده و امیدوارم در کنار برپایی غرفه های عفاف و حجاب در نمایشگاهی که قرار است به زودی به مناسبت این هفته برپا شود غرفه سلامت اجتماعی را نیز در معرض دید عموم دایر کنیم.
 
شیرزاد با تاکید بر اینکه حجاب محدودیت نیست بیان کرد: چادر به عنوان حجاب برتر یک سلاح بسیار قدرتمند در راستای حفظ ارزش و منزلت زن بوده و امیدوارم با اقدامات موثر بتوانیم جامعه مخاطب به ویژه نسل جوان را نسبت به این مهم جذب و ترغیب کرده و با ارائه برنامه های هوشمندانه، ظریف ، متنوع و خلاق با تهاجم فرهنگی دشمنان مقابله کنیم .

نائب رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای رشت تقدیر از فعالان حوزه عفاف و حجاب را حائز اهمیت دانست و گفت: تقدیر از فعالان عفاف و حجاب باید به زودی انجام شده و برای داشتن جامعه ای سالم بر اساس اعتقادات ، ارزش ها و توجه به عفاف و حجاب گام برداریم.

وی به بهره مندی از ظرفیت هنر در گسترش عفاف و حجاب اشاره کرد و گفت: تولید آثار فاخر و تاثیرگذار با بهره مندی از هنرمندان در این حوزه می تواند در جذب مخاطبین بسیار اثر گذار باشد.

شیرزاد به پیگیری مجوز برگزاری نمایشگاه عفاف و حجاب اشاره کرد و گفت: مجوز برگزاری نمایشگاه توسط سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری رشت پیگیری شود و در سالروز عفاف و حجاب با اهدای شاخه گل به بانوان چادری و افرادی که پوشش مناسب دارند در نهادینه کردن این فرهنگ تلاش شود.

همزمان با آغاز هفته عفاف و حجاب نمایشگاهی از تاریخ ۱۷ تیر ماه به مدت یک هفته در قالب ۹ غرفه با محتوای گسترش عفاف و حجاب در پیاده راه فرهنگی رشت برگزار می شود.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز