خبرگزاری کار ایران

عاقل‌منش خبر داد:

افتتاحیه بوستان کتاب رشت

asdasd
کد خبر : ۶۴۱۱۸۵

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر رشت گفت: با حضور مشاور وزیر و مدیر کل دفتر مطالعات و برنامه ریزی فرهنگی و کتابخانه ای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، بوستان کتاب رشت امروز افتتاح می‌شود.

به گزارش ایلنا از رشت، محمد حسن عاقل منش گفت: امروز به همت کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر رشت و توجه ویژه سایر اعضای شورای شهر شاهد افتتاح بوستان کتاب در شهر رشت خواهیم بود.

رئیس‌کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای‌شهر رشت ضمن تقدیر ازحمایت‌های سایر اعضای شورای شهر در انجام این طرح عنوان کرد: پس از تصویب نام "بوستان کتاب" در کمیسیون فرهنگی و اجتماعی و متعاقب آن در صحن شورا ، با همت و تلاش سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری رشت، بستری مناسب با ایجاد المان های زیبا و طراحی مبلمان شهری مرتبط با نام بوستان کتاب در این پارک جاگذاری شد تا با تغییر فضای ظاهری این پارک گامی به سوی گسترش فرهنگ کتاب و کتابخوانی میان آحاد جامعه برداشته شود.
 
عاقل منش در ادامه افزود: این بوستان در زمینی به مساحت ۷۰۰۰ متر مربع ایجاد شده است که ۴۵۰۰ متر مربع از آن به فضای سبز و المان های مربوط به کتاب و کتابخوانی است.
 
رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر با اشاره به آیین افتتاح این مجموعه اظهار داشت: مراسم افتتاحیه با حضور مشاور وزیر و مدیر کل دفتر مطالعات و برنامه ریزی فرهنگی و کتابخانه ای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سید آبادی و مدیران ارشد استانی و شهرستانی برگزار خواهد شد.
 
وی افزود: همزمان با مراسم افتتاح بوستان کتاب جلسه فوق العاده کمیسیون فرهنگی با حضور اعضای شورا ومدیران حوزه های مرتبط با فرهنگ کتاب و کتابخوانی باموضوع رشت پایتخت کتاب ایران در شورای اسلامی شهررشت برگزار می شود.
 
وی‌‌ در پایان ضمن تقدیر از تلاش های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و همکاری کانون پرورشی کودک و نوجوان استان، اداره امور کتابخانه های شهرستان رشت وتلاش‌های ارزنده سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری رشت ابراز امیدواری کرد : در شورای پنجم با هم افزایی تمامی سازمان‌ها و نهادهای ذیربط و تشکل های فرهنگی مردم نهاد بتوان در جهت ترویج هرچه بیشتر فرهنگ کتاب و کتابخوانی در شهر رشت گام برداشت.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز