خبرگزاری کار ایران

فرماندار رشت :

رمز موفقیت، تاثیرگذاری بر جامعه است

asdasd
کد خبر : ۶۳۹۸۵۲

فرماندار رشت گفت: رمز موفقیت در تاثیرگذاری بر جامعه است و صرفا به رشته و مقطع تحصیلی ختم نمی‌شود، نگاه مردم باید به ما نگاه عمیق و ژرفی باشد.

به گزارش ایلنا از رشت، سید محمد احمدی  فرماندار شهرستان رشت در دیدار با رئیس و تعدادی از اعضای اتحادیه انجمن اسلامی دانش‌آموزان استان گیلان که در دفتر کار وی برگزار شد، اظهار کرد: هیچ دورانی برای شما لذت بخش‌تر و موثرتر از این مقطع نیست و شکل‌گیری شخصیت اجتماعی، علمی و فرهنگی دانش‌آموزان، قدرت تصمیم گیری و تصمیم سازی در این دوره انجام می‌شود.

فرماندار شهرستان رشت افزود: شاید شما دانش‌آموزان اکنون مسئولیتی ندارید تا در برخی از سیاستگذاری‌ها تاثیرگذار باشید اما اکنون می‌توانید با برگزاری جلسات و فعالیت‌های مختلف فضایی را ترسیم کنید که رمز موفقیت شما در آینده خواهد بود.

احمدی ادامه داد: رمز موفقیت در تاثیرگذاری بر جامعه است و صرفا به رشته و مقطع تحصیلی ختم نمی‌شود، نگاه مردم باید به ما نگاه عمیق و ژرفی باشد.

وی با بیان اینکه فرهنگ خیلی گسترده تر از آن است که یک فرماندار بتواند در مورد آن برنامه ریزی کند، اضافه کرد: ما برای فرهنگ برنامه داریم اگر اکنون بعضی از آسیب‌ها را در جامعه تحمل می‌کنیم به دلیل این است که «موضوعات فرهنگ» را جدی نگرفتیم و در معرض آسیب قرار داریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز