خبرگزاری کار ایران

معاون فرماندار ماسال خبر داد:

تحقق 90 درصدی سهمیه ماسال در زمینه بوم گردی/ ماسال در صدر شهرستان‌های گیلان به لحاظ پیگیری طرح های بوم گردی

asdasd
کد خبر : ۶۳۹۴۲۲

معاون فرماندار ماسال با بیان اینکه تا کنون بیش از 90 درصد از سهمیه تعیین شده شهرستان ماسال تحقق یافته است، گفت: شهرستان ماسال در صدر شهرستان های استان گیلان به لحاظ پی گیری طرح های بوم گردی قرار دارد.

به گزارش ایلنا از ماسال، قربان خوشحال در شانزدهمین جلسه کارگروه بوم گردی شهرستان ماسال از روسای ادارات خواست: با توجه به محدویت زمانی پیش روی طرحهای بوم گردی, مدت زمان پاسخگویی به متقاضیان به کوتاه ترین زمان ممکن کاهش یابد.

معاون فرماندار ماسال با بیان اینکه تا کنون بیش از 90 درصد از سهمیه تعیین شده  شهرستان ماسال تحقق یافته است، گفت: شهرستان ماسال در صدر شهرستان‌های استان گیلان به لحاظ پی‌گیری طرح های بوم گردی قرار دارد.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان ماسال نیز در این جلسه با بیان اینکه تاکنون 545 تقاضای بوم گردی به دبیرخانه بوم گردی شهرستان ارسال شده است، افزود: از این تعداد درخواست به493 متقاضی پاسخ داده شده است و 259 پرونده جهت ارسال به استان تکمیل شده است.

سید حسن محمدی ادامه داد: تا کنون از 345 واحد سهمیه  مشخص شده  شهرستان برای دریافت تسهیلات، 312 واحد در مراحل پایانی جهت اخذ تسهیلات قرار دارند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز