خبرگزاری کار ایران

ابروفراخ خبر داد:

تقویت تشکل‌های مردم نهاد در گیلان

asdasd
کد خبر : ۶۳۹۲۸۳

سرپرست اداره کل امور اجتماعی استانداری گیلان با تاکید بر ضرورت تقویت تشکل های مردم نهاد از آموزش های ویژه برای فعالان این نهاد اجتماعی خبر داد.

به گزارش ایلنا از رشت، منا ابروفراخ با اشاره بر لزوم اقدامات پیشگیرانه برای کاهش آسیب‌های اجتماعی و توسعه فرهنگی اظهار داشت: تشکل‌های مردم نهاد در اجرای این سیاست نقش مهمی را ایفا می‌کنند.

وی تصریح کرد: با هدف ظرفیت‌سازی در سازمان‌های مردم نهاد، دفتر امور اجتماعی استانداری گیلان اعتبار ویژه ای را برای افزایش مشارکت‌های اجتماعی اختصاص داده است.

ابروفراخ اعتلای سطح دانش تخصصی اعضای تشکل‌های مردم نهاد را یک ضرورت خواند و گفت: با هدف تحقق این امر مهم اداره کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری گیلان اقدام به برگزاری کارگاه های آموزشی با رویکرد کاهش آسیب‌های اجتماعی نموده است.

سرپرست اداره کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری گیلان خاطرنشان کرد: این کارگاه‌های آموزشی با عنوان فنون مداخله در آسیب‌های اجتماعی، ساز و کار موفقیت سازمان‌های مردم‌نهاد، ارتقای رهبری و انسجام در سمن‌ها، مسئولیت پذیری و تسهیل‌گری اجتماعی و ... برگزار می‌شود.

ابروفراخ مقابله با بحران‌های اجتماعی و حرکت به سوی اشاعه ارکان حقوق شهروندی را رسالت کارآمد تشکل‌های مردم نهاد در دوره کنونی خواند و یادآور شد: امروز توسعه پایدار از رهگذر سازمان‌های مردم نهاد می‌گذرد و اگر به نقش مشارکت مردمی در امور مختلف توجه شود قدم‌های مثبتی به سمت بهبود وضعیت اجتماعی برداشته می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز