خبرگزاری کار ایران

بازدید رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی گیلان از مناطق سیل زده اشکورات رودسر

asdasd
کد خبر : ۶۳۷۶۴۹

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان گیلان از مناطق بالادست سیل زده اشکورات شامل روستای کاکرود، کلایه پهلو، سلیمان چپر، چشان و پرچکوه بازدید بعمل آورد.

به گزارش ایلنا از رودسر، رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان گیلان  به همراه فرماندار و مسئولان محلی شهرستان رودسر از مناطق بالادست سیل زده اشکورات شامل روستای کاکرود، کلایه پهلو، سلیمان چپر، چشان و پرچکوه بازدید کرد.

کیوان محمّدی رئیس سازمان پس از این بازدید که به دلیل صعب العبور بودن برخی مسیرها چندین ساعت به طول انجامید در جمع خبرنگاران گفت: در وهله اول می‌بایست راه دسترسی ابتدایی به روستاهای بالادست برقرار شود تا پس از آن بررسی کارشناسی دقیق برای طراحی راه اصلی با توجه به وضعیت رانشی زمین توسط دستگاه‌های متولی صورت گیرد.

وی با بیان اینکه مدیران استانی و شهرستانی می‌بایست با کمک مردم نسبت به رفع مشکلات موجود پیش‌آمده نهایت اهتمام را را داشته باشند ادامه داد: خوشبختانه خسارات وارده به خانه‌ها و مزارع زیاد نبوده که با پیگیری مسئولین نسبت به رفع آنها اقدام خواهد شد.

محمّدی در خصوص جبران خسارات وارده گفت: بخش اعظم باغات در بارش‌های گذشته آسب دیده بود و وقوع سیل نیز مزید برعلت شد.  تلاش می‌کنیم با مساعدت نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور بتوانیم بودجه‌ای را برای جبران خسارات تخصیص دهیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز