خبرگزاری کار ایران

سرپرست فرمانداری رودسر خبر داد :

پیدا شدن اجساد سه تن از جان باختگان سیل اخیر کاکرود اشکور رودسر

asdasd
کد خبر : ۶۳۷۵۹۴

سرپرست فرمانداری رودسر از پیدا شدن اجساد سه تن از جان باختگان سیل اخیر کاکرود اشکور رودسر خبر داد.

به گزارش ایلنا از رودسر،  علی وارسته بهدانی با اشاره به استقرار نیروهای هلال احمر ، سگهای زنده یاب ، بالگرد ، نیروهای مردمی و سپاه پاسداران گفت: با تلاشهای صورت گرفته تاکنون جسد سه نفر از چهار فرد ناپدید شده سیل کاکرود کشف شده است .

وی اظهار کرد : دو نفر از افراد ناپدید شده که یک مادر ۵۵ ساله و فرزند ۲۷ ساله اش بودند در رودخانه زیاز و روستای پرشه کشف شد و نفر سوم که یک مرد ۴۹ ساله است عصر روز یکشنبه جاری در منطقه کشک دره بیرون کشیده شد .

وارسته اضافه کرد: تلاش‌ها برای یافتن جسد کودک خردسال ۲ ساله همچنان ادامه دارد .

سرپرست فرمانداری رودسر از استقرار ۵ تیم واکنش سریع هلال احمر در منطقه سیل زده اشکور رحیم آباد رودسر خبر داد.

وی با بیان اینکه در سیل ۲۵ خرداد ماه در منطقه کاکرود اشکور علاوه بر ناپدید شدن ۴ نفر و سقوط ۲ دستگاه به داخل رودخانه شد قطع راه ارتباطی بیش از ۷۰ روستای اشکور رحیم آباد رودسر را در پی داشت .

وارسته‌ تصریح کرد: بر اساس برآوردهای اولیه سیل کاکرود بیش از ۱۵ میلیارد تومان به زیرساخت های منطقه خسارت وارد کرد.

سرپرست فرمانداری رودسر افزود : به مجرد وقوع سیل در منطقه کاکرود اشکور ۱۸ دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین ، تیم تجسس سپاه قدس گیلان و ارتش و هلال احمر به منطقه اعزام شدند .

 از زمان وقوع حادثه سیل در کاکرود اشکور بیش از ۶ نشست ستاد مدیریت بحران با حضور معاون وزیر کشاورزی ، معاون سازمان مدیریت بحران کشور ، استاندار ، سرپرست فرمانداری ، معاون امور عمرانی استاندار ، نماینده مردم رودسر و املش در مجلس ، مدیرکل بنیاد مسکن و سایر مدیران کل گیلان برگزار شد .

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز