خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان عمران شهرداری رشت خبر داد:

انتقال روزانه بیش از هزار تن زباله به سایت سراوان رشت

asdasd
کد خبر : ۶۳۷۱۸۴

رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری رشت، با اشاره به انتقال بیش از هزارتن زباله به طور روزانه به سایت سراوان از افتتاح فاز اول مسیر دسترسی به سایت زباله سوز خبر داد.

به گزارش ایلنا از رشت، هومن روایی در خصوص پروژه بهسازی و تثبیت بستر و آسفالت جاده مسیر اصلی دسترسی به محل دفن زباله (لندفیل) سراوان در جمع خبرنگاران بیان داشت: امروز فاز اول مسیر دسترسی به سایت زباله سوز افتتاح شد. از سال ۸۴ تاکنون همواره عملیات لکه گیری را داشتیم اما اکنون برای اولین بار با استفاده از دستگاه تثبیت wr گامی مهم در بهسازی و تثبیت آسفالت این مسیر برداشته شد. همچنین در زمینه هدایت آبهای سطحی نیز جوی هایی گذاشته شد.

رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری رشت، با اشاره به انتقال بیش از هزارتن زباله به طور روزانه به این سایت گفت: به دلیل حمل زباله نمی توانستیم مسیر را برای انجام عملیات بهسازی آسفالت ببندیم، بر این اساس کارگران به طور شبانه روزی در حال فعالیت بودند.

وی در ادامه ناپایداری جوی و مسایل مربوط به انتقال تجهیزات از مرکز شهر به محل اجرای پروژه را از مهمترین مشکلات اجرای این طرح خواند و گفت: این مسیر به طول هزار و ۲۵۰ متر و عرض متغیر ۸ الی ۹ متر با تناژ ۳ هزار و پانصد تن آسفالت و هزار تن مصالح و در طول مدت ۳ ماه ساخته شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز