خبرگزاری کار ایران

فرماندار بندرانزلی:

تامین امنیت روانی مردم مهمترین وظیفه دولتمردان است

asdasd
کد خبر : ۶۳۷۱۶۱

فرماندار بندرانزلی گفت: تامین امنیت روانی و ذهنی مردم ، مهمترین خدمتی است که دولتمردان باید به عنوان وظیفه اصلی خود به مردم ارائه دهند.

به گزارش ایلنا از انزلی، میرشمس مومنی زاده فرماندار این شهرستان در نخستین مجمع سلامت گیلان طرح تحول سلامت را یکی از طرح‌های موفق دولت تدبیر و امید برشمرد و بر اهمیت آموزش پیشگیری در جامعه تاکید کرد .

وی افزود: تامین امنیت روانی و ذهنی مردم، مهمترین خدمتی است که دولتمردان باید به عنوان وظیفه اصلی خود به مردم ارائه دهند.

فرماندار انزلی افزایش آگاهی مردم به وسیله آموزش های مستمر را بسیار ضروری دانست و افزود: دستیابی به توسعه ، نقطه آرمانی همه دولت هاست و برای تحقق آن باید به امر آموزش توجه ویژه ای شود .

مومنی زاده به لزوم وجود سلامت روانی و جسمی بین آحاد مردم خصوصا افراد آموزش دیده اشاره کرد و گفت: در صورتی که افراد آموزش دیده و توسعه یافته از سلامت کامل جسمی و روانی برخوردار نباشند، قادر به ایفای نقش خود در جهت توسعه نبوده و باید بگویم افراد توانمند سالم بستر ساز توسعه کشور هستند.

وی با تاکید بر اینکه پیشگیری همواره مهمتر از درمان است، تصریح کرد: باید تلاش شود تا همه تسهیلات لازم برای سلامت مردم فراهم شده و در کنار آن با افزایش سطح آگاهی و فرهنگ عمومی جامعه ، امنیت سلامت فرد و جامعه را ارتقا بخشیم.

فرماندار بندرانزلی به ضرورت ایجاد حساسیت بین آحاد مردم و مسئولان در خصوص توجه ویژه به پیشگیری و آموزش تاثیرگذار در امر تامین سلامت جامعه اشاره کرد و گفت: آب، هوا و زمین پاک و سالم از مولفه های تاثیر گذار در سلامت جامعه است و برای تامین سلامت نیازمند عزم ،اراده عمومی و مشارکت و حضور فعالانه همه مردم و دستگاه های اجرایی مرتبط در جهت بالابردن ضریب سلامت جامعه هستیم .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز