خبرگزاری کار ایران

مدیرکل راه وشهرسازی گیلان خبر داد:

بهسازی و تعریض راه کانال به شهرک صنعتی رشت

asdasd
کد خبر : ۶۳۳۴۲۳

مدیرکل راه وشهرسازی گیلان از بهسازی وتعریض محور راه کانال به شهرک صنعتی رشت خبر داد.

به گزارش ایلنا از رشت،‌ علی خاوری مدیرکل راه و شهرسازی گیلان گفت: عملیات تعریض جاده شهر صنعتی به لاکان با هدف ارتقاء ایمنی مسیر و بهبود و روان‌سازی ترافیک شهر صنعتی رشت به بزرگراه رشت – امامزاده هاشم و محور فومن-سراوان انجام شد.

وی یادآورشد:تعریض فاز دوم این پروژه به طول 3.7 کیلومتر با عرض 10 متربه انجام رسیده و در حال اجرای عملیات آسفالت است و پل 20 متری آن هم در حال اجراست.

وی افزود: پیش از این نیز فاز اول این پروژه به طول ۴.۲ کیلومتر و عرض ۱۰ متر در سال‌های قبل به بهره‌برداری رسیده است.

مدیرکل راه و شهرسازی همچنین با اشاره به پل در دست احداث شهر صنعتی رشت اذعان داشت: این پل به طول 20  متر و عرض ۱۹.۹ متربا پیشرفت فیزیکی۶۰ درصد در حال انجام است و عملیات اجرائی آن با سرعت خوبی در حال اجراست و امیدواریم بتوانیم هرچه سریع‌تر این پروژه را هم به بهره‌برداری برسانیم.

علی خاوری با اشاره به کاربری ویژه این جاده گفت: این مسیر یکی از مهم‌ترین مسیرهای متصل به شهر صنعتی محسوب می‌شودکه روزانه تعداد زیادی از خودروهای سنگین و مواد اولیه و محصولات تولیدی واحدهای فعال در شهرصنعتی از طریق این جاده جابجا می‌شود،  لذا از فناوری‌های نوین تثبیت آسفالت به جهت طول عمر بالای آن در این محور استفاده شده است.

وی تصریح کرد: به دلیل اهمیت ویژه این محور و قرارگیری مجتمع‌های کارگاهی و کارخانجات صنعتی در مجاورت آن، تعریض و ارتقاء سطح سرویس مسیر صورت پذیرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز