خبرگزاری کار ایران

فرماندار رشت مطرح کرد:

آب آشامیدنی سروان مناسب است/ تهیه ماشین آلات دفن زباله سراوان تا ماه آینده

asdasd
کد خبر : ۶۳۲۵۴۹

فرماندار رشت با بیان اینکه در حال حاضر مردم منطقه سراوان رشت از آب آشامیدنی مناسب برخوردارند، گفت: تا ماه آینده ماشین‌آلات سنگین مورد نیاز سایت دفن زباله سراوان تهیه می‌شود.

به گزارش ایلنا از رشت،سید محمد احمدی با اشاره به برگزاری جلسات متعدد در راستای رفع مشکلات زیست محیطی منطقه سراوان اظهار داشت: این جلسات در قالب 46 مصوبه و با دو هدف کوتاه مدت و میان مدت برگزار شده است.

فرماندار شهرستان رشت ضمن تشریح اهداف کوتاه مدت در نظر گرفته شده برای رفع مشکلات منطقه سراوان رشت،گفت: رفع مشکلات زیست‌محیطی سایت‌دفن زباله‌سراوان، احداث‌تصفیه‌خانه شیرابه و اجرای پروژه‌های عمرانی از جمله این برنامه‌ها است.

احمدی با اعلام اینکه پروژه آبرسانی برای رفع مشکل آب آشامیدنی ساکنان منطقه سراوان انجام شده است، تصریح کرد: در حال حاضر مردم منطق سراوان رشت از آب آشامیدنی مناسب برخوردار هستند.

نماینده عالی دولت در شهرستان رشت احداث زباله‌سوز 600 تنی را از جمله برنامه‌های میان مدت برای رفع مشکلات زیست‌محیطی منطقه سراوان دانست و افزود: تا ماه آینده ماشین‌آلات سنگین مورد نیاز سایت دفن زباله سراوان تهیه می‌شود.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده در راستای احداث تصفیه‌خانه شیرابه در محل دفن زباله سراوان تصریح کرد: 7 هزار و 500 متر مربع زمین در جوار دفن گاه برای احداث تصفیه‌خانه از سوی اداره منابع طبیعی گیلان در اختیار شهرداری رشت قرار گرفته است.

فرماندار شهرستان رشت خاطرنشان کرد: قرارداد احداث تصفیه‌خانه بین شهرداری رشت و پیمانکار پروژه بدون طی تشریفات و به مبلغ 7 میلیارد تومان انجام شده است و نکته اینجا است که مجوز ترک تشریفات در قرارداد نیست.

احمدی با اشاره به اقدامات انجام شده در راستای ایجاد دستگاه زباله سوز در محل دفن زباله سراوان افزود: قرارداد نصب این دستگاه در 16 شهریور ماه 1392 میان شهرداری رشت و شرکت TTS و به مبلغ 40 میلیون دلار بسته شد که در حال حاضر شهرداری 23 میلیارد تومان به این شرکت بدهی دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز