خبرگزاری کار ایران

فرماندار صومعه سرا خبر داد:

تبدیل خطوط کابلی به فیبر نوری در 13 روستای صومعه سرا/ اتصال ۴۳ اداره شهرستان به سیستم شبکه دولت

asdasd
کد خبر : ۶۳۲۳۹۶

فرماندار صومعه سرا با بیان اینکه ۴۳ اداره از ۵۲ اداره شهرستان به سیستم شبکه دولت متصل شده اند؛ از تبدیل خطوط مخابراتی کابلی به خطوط فیبر نوری در ۱۳ روستای شهرستان خبر داد.

به گزارش ایلنا، جلسه کمیته ارتباطات و فناوری ارتباطات شهرستان صومعه سرا با حضور مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گیلان و مدیرکل فناوری اطلاعات گیلان صبح امروز در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

فرماندار صومعه سرا در این جلسه با بیان اینکه ارتباطات در دنیا حرف اول را می‌زند گفت: تکنولوژی لحظه به لحظه درحال پیشرفت است و هر روز در دنیا فناوری‌های جدیدی شکل می‌گیرد که با توجه به اینکه کشور ما کشوری در حال توسعه محسوب می‌شود باید زیرساخت‌های لازم برای توسعه فراهم شود.

وی از اتفاقات خوبی که در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات در کشور بویژه در استان گیلان در حال رقم خوردن است سخن گفت و افزود: قطعا پیشرفت تکنولوژی و هرگونه توسعه باید در جهت خدمت هرچه بهتر به مردم و آسایش آنها بکار گرفته شود.

فتح اللهی از اتصال ۴۳ اداره از ۵۲ اداره شهرستان به سیستم شبکه دولت خبرداد و خاطرنشان کرد: راه اندازی شبکه دولت مزایایی نظیر حذف کاغذ، سرعت بخشی به مکاتبات اداری، دقت و قابلیت پیگیری سریع را داراست که از سرگردانی مراجعین در ادارات نیز جلوگیری می کند.

فرماندار صومعه سرا همچنین از عدم پوشش آنتن دهی تلفن همراه در برخی روستاها، مشکل عدم تبدیل wllبه gsm گله کرد و از تبدیل خطوط مخابراتی کابلی به خطوط فیبر نوری در ۱۳ روستا خبر داد و بر راه‌اندازی اینترنت نسل ۴ در سطح شهرستان تاکید کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز