خبرگزاری کار ایران

فرماندار رودسر:

طرح‌های سلامت دریا با پیوست فرهنگی کامل می‌شود

asdasd
کد خبر : ۶۳۱۶۱۱

فرماندار رودسر گفت: پرداختن به ایجاد زیر ساخت‌های سواحل بدون رویکرد فرهنگی تأثیرگذاری چندانی ندارد و معتقدم در بحث سلامت دریا به شکل توامان و همزمان به هر دو موضوع پرداخته شود.

به گزارش ایلنا از رودسر، علی وارسته بهدانی فرماندار این شهرستان در نشست ستاد ساماندهی سواحل شهرستان رودسر طرح‌های سلامت دریا را بدون پیوست و رویکرد فرهنگی کارا ندانست و گفت: پرداختن به ایجاد زیر ساخت‌های سواحل بدون رویکرد فرهنگی تأثیر گذاری چندانی ندارد و معتقدم در بحث سلامت دریا به شکل توامان و همزمان به هر دو موضوع پرداخته شود.

وارسته بهدانی با بیان اینکه ایام تابستان فرصت مغتنمی است تا میهمانان و مسافران تابستانی از مواهب و جاذبه‌های طبیعی شهرستان بهره‌مند شود، اظهار کرد: طبیعتا باید در این زمینه علاوه بر زیرساخت‌های مناسب در حوزه سواحل برای ایجاد نشاط و شادابی مردم هم اقدامات مناسبی انجام دهیم که بخش فرهنگی از مهمترین آنها است .

وی در بخش دیگری از سخنان خود روند ایجاد طرح سالامت دریا در سواحل رودسر را مطلوب ندانست و بر ضرورت شتاب بخشی در فرآیند ایجاد زیرساخت‌های سواحل از سوی شهرداری تأکید کرد .

وی بر ضرورت استقرار ناجیان غریق در مناطق پرخطر و حادثه خیز ، آموزش ناجیان غریق قبل از شروع طرح ها و مشارکت دهیان و شوراها در راه اندازی طرح های سلامت دریا تأکید کرد .

فرماندار رودسر همچنین در بخش دیگری از سخنان خود از انباشت ، تجمع و پراکنندگی زباله در محور اصلی راه ارتباطی شهرستان گلایه کرد و گفت : این شرایط به هیچ عنوان توجیه پذیر نیست و باید مسئولان محلی تلاش کنند این وضعیت ساماندهی شود .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز