خبرگزاری کار ایران

واکنش عضو شورای رشت به اهانت یکی از مدیران شهرداری/ شهردا رشت پاسخگو باشد

asdasd
کد خبر : ۶۲۹۵۵۱

در پی اهانت یکی از مدیران شهرداری به رشت و کارکنان شهرداری عضو شورای اسلامی شهر رشت گفت: مدیر خاطی باید رسما عذرخواهی کند.

به گزارش ایلنا از رشت، فاطمه شیرزاد با ابراز گلایه از مطالبی که اخیرا از سوی یکی از مدیران شهرداری پیرامون شهر رشت و مجموعه کارکنان شهرداری در فضای مجازی مطرح شده اظهار کرد: اخیرا مطالبی پیرامون توهین یکی از مدیران شهرداری نسبت به شهر رشت و کارکنان شهرداری در فضای مجازی مطرح شده که موجب اعتراض و گلایه  بسیاری از شهروندان فهیم  رشت شده است.

وی شهر رشت را مهد فرهنگ و تمدن دانست و بیان کرد:   به هیچ فردی اجازه نمی دهیم که به فرهنگ غنی و تاریخ پرافتخار شهر، ارزشها و باورهایمان توهین کند و چنانچه این مطلب واقعیت داشته باشد یقینا با فردی که مرتکب این اشتباه شده برخورد می شود.
 
شیرزاد با بیان اینکه  نباید  میهمان‌دوستی و گشاده رویی مردم رشت   به حساب حماقت آنان گذاشته شود ، گفت: در تاریخ پر فراز و نشیب رشت همواره بر بزرگ منشی و غیرت مردمان شهر باران‌های نقره ای تاکید شده و مدیر حرمت شکن باید شرمگین سخنان گزاف و بیهوده خودش باشد.
 
عضو شورای اسلامی رشت با تاکید بر اینکه این شهر جوانان تحصیل کرده، مدیر و کاردان فراوانی دارد افزود: جوانان لایق و تحصیل کرده رشت در پست های مدیریتی همواره نقطه عطف و اتکا بوده اند و توهین یک مدیر غیر بومی به هیچ عنوان قابل پذیرش و توجیه نیست و شهردار رشت نیز باید نسبت به این مطالب پاسخگو باشد.
 
شیرزاد خواستار عذرخواهی رسمی مدیر خاطی شهرداری رشت شد و تاکید کرد: درباره ادامه فعالیت این فرد باید تجدید نظر شده و اجازه نمی دهیم عزت و شرافت مردم شریف رشت و کارکنان خدوم شهرداری توسط برخی خدشه دار شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز