خبرگزاری کار ایران

با حضور مدیرکل نوسازی گیلان انجام شد؛

برگزاری آئین تجلیل از اعضای ستاد هماهنگی جشنواره خیّرین مدرسه ساز گیلان

asdasd
کد خبر : ۶۲۸۹۴۶

با حضور مدیر کل نوسازی مدارس گیلان از برگزارکنندگان و اعضای ستاد هماهنگی بیستمین جشنواره خیّرین مدرسه ساز استان تجلیل شد.

به گزارش ایلنا از رشت،علی اوسط اکبری مقدم در این جلسه با بیان اینکه  شب‌های قدر را که اوج معنویت ماه مبارک رمضان است در پیش داریم، اظهار داشت: امیدوارم بتوانیم در این شب های پر از معنویت هرچه بیشتر و بهتر از این خوان گسترده الهی بهره برده و برای عروج معنوی خود استفاده کنیم.

مقدم در ادامه ضمن تقدیر و تشکر از برگزار کنندگان این مراسم گفت: برگزاری این جشنواره و تقدیر از خیرین می‌تواند بستر لازم را برای توسعه زیر ساخت های آموزشی استان فراهم آورد.

وی یکی از بخش‌های موفق جشنواره را نمایشگاه دستاوردهای خیرین مدرسه ساز عنوان کرد و یادآور شد: این نمایشگاه در ابعاد مختلف به همت برگزار کنندگان آن بسیار موفق و قابل تقدیر عمل کرد.

مدیر کل نوسازی مدارس استان در بخش دیگری از سخنانش تجلیل خیرین را بسیار مهم توصیف کرد و اظهار داشت: باید به بهترین شکل از خیرین مدرسه ساز تجلیل شود.

گفتنی است؛ قدسی معاون مشارکت‌های مردمی در ابتدای جلسه گزارشی از روند برگزاری جشنواره را ارائه و از همراهی و حمایت های مدیر کل و سایر اعضا تقدیر کرد و در پایان از برگزارکنندگان بیستمین جشنواره خیرین مدرسه ساز تجلیل شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز