خبرگزاری کار ایران

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان خبر داد:

محدودیت تردد در محور آزاد راه منجیل-رودبار تا ۳۰ خرداد

asdasd
کد خبر : ۶۲۸۹۳۵

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان گفت: مسیر آزادراه منجیل – رودبار به دلیل اجرای عملیات ترمیم و احداث درز انبساط پل زیتون از ۸ لغایت ۳۰ خرداد مسدود است.

به گزارش ایلنا از رشت، محمدرضا نازک کار با اشاره به اجرای کارگاه جاده ای در آزادراه منجیل – رودبار، اظهار کرد: مسیر آزادراه منجیل – رودبار، باند جنوب به شمال، به دلیل اجرای عملیات ترمیم و احداث درز انبساط پل زیتون، باند جنوب به شمال در محدوده اجرای عملیات از ۸ لغایت ۳۰ خرداد مسدود است.

وی ادامه داد: مسیر مذکور روزهای شنبه از ساعت ۱۲ الی ۲۰، روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه از ساعت ۸ الی ۲۰ و روزهای چهارشنبه از ساعت ۸ الی ۱۲ هر هفته به غیر از روزهای پنجشنبه و جمعه، ایام تعطیلات رسمی و روزهای قبل و بعد از تعطیلات چندروزه مسدود بوده و تردد از مسیر پاچنار به امامزاده هاشم(محدوده منجیل به رودبار) انجام می گیرد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گیلان خاطرنشان کرد: سامانه تلفن گویای مرکز مدیریت راه ها به شماره ۱۴۱ و شماره تلفن ۳۳۳۱۱۱۱۱ مرکز بیسیم اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان به طور شبانه روزی آماده اطلاع رسانی از وضعیت راه های استان است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز