خبرگزاری کار ایران

شیرزاد عنوان کرد:

تعلل شهرداری رشت در احداث یادمان دکتر حشمت

asdasd
کد خبر : ۶۲۶۱۶۹

نائب رئیس کمیسیون فرهنگی شورای رشت گفت: شهرداری رشت در احداث یادمان دکتر حشمت از مبارزین دوران نهضت جنگل تعلل می‌کند.

به گزارش ایلنا از رشت، فاطمه شیرزاد با گرامیداشت حماسه سوم خرداد، سالروز آزاد سازی خرمشهر اظهار کرد: همه ما باید حافظ ارزش ها اسلام و انقلاب باشیم.

وی با اشاره به اینکه باید هرچه سریع تر وضعیت احداث یادمان مزار دکتر حشمت تعیین تکلیف شود، تاکید کرد: مبحث ساخت یادمان دکتر حشمت از زمان شورای سوم تاکنون مطرح شده و تعلل روند بازسازی آن از سوی شهرداری توجیه پذیر نیست.
 
نائب رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر رشت خواستار تسریع در تعیین تکلیف وضعیت یادمان دکتر حشمت شد و اذعان داشت: باید این موضوع هرچه سریع تر تصمیم گیری شود و نباید تنها به برگزاری جلسات در این باره اکتفا کرد.
 
شیرزاد با اشاره به اینکه مزار دکتر حشمت می تواند در جذب گردشگر نقش موثری ایفا کند گفت: این مزار در محوطه مسجد واقع شده و برای سهولت در تردد باید مسیری مجزا برای آن تعریف کرده و به عنوان یک مکان مستقل در معرض بازدید شهروندان و گردشگران قرار بگیرد.
 
وی با اشاره به اینکه میدان دکتر حمشت رشت نیز وضعیت مناسبی ندارد، تاکید کرد: بازسازی و بازنگری این میدان باید هرچه سریع تر آغاز شود.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز