خبرگزاری کار ایران

همزمان با ۲۷ اردیبهشت منتشر شد؛

بیانیه شهرداری رشت به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی

asdasd
کد خبر : ۶۲۳۷۵۱

نامگذاری ۲۷ اردیبهشت به نام روز «ارتباطات و روابط عمومی» در ایران و روز جهانی «جامعه اطلاعاتی و ارتباطات» نشان از نقش خطیر روابط عمومی ها در حوزه اطلاع رسانی است.

به گزارش ایلنا از رشت،‌ روابط‌عمومی شهرداری رشت بمناسبت روز ارتباطات و روابط‌عمومی بیانیه‌ای منتشر کرد.

متن بیانیه بشرح زیر است:

روابط عمومی در هر سازمانی نقش راهبردی دارد و مطمئناً حضور آن در تصمیم گیری ها و تعیین نقشه راه مدیران به عنوان مشاورانی امین غیرقابل انکار است. قطعاً بازتاب فعالیت های یک سازمان به عملکرد روابط عمومی آن سازمان وابسته است و در عین حال روابط عمومی هر سازمانی، انتظارات مردم از سازمان مربوطه را برای مدیران بیان و تشریح می کند.

با گستردگی فضای مجازی و گستره ارتباطات در دنیای امروز، اهمیت صحت، دقت و فعالیت روابط عمومی ها به خوبی احساس می شود. در نهادی خدمات رسان همچون شهرداری، روابط عمومی به معنای تعامل با مخاطبانی در همه اقشار و سنین است زیرا که دامنه خدمات یک نهاد مدیریتی همچون شهرداری شامل همه شهروندان آن شهر در هر سطح اجتماعی و ..سنی است.

لذا مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت ضمن گرامیداشت این روز و تبریک آن به همه فعالان این عرصه بر خود وظیفه می داند که با تعامل هر چه بیشتر با شهروندان رشت، با اجرای برنامه های مختلف در سطوح محلی، ملی و بین المللی در راستای انعکاس هر چه بهتر انتظارات شهروندان به مدیران شهرداری و همینطور ارائه خدمات شهرداری رشت به شهروندان گام بردارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز