خبرگزاری کار ایران

معاون فرماندهی انتظامی گیلان خبر داد:

برگزاری یادواره 444 شهید فرماندهی انتظامی گیلان

asdasd
کد خبر : ۶۲۲۵۵۸

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان گیلان از برنامه ریزی برای برگزاری یادواره 444 شهید فرماندهی انتظامی گیلان خبرداد .

به گزارش ایلنا از رشت، معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان گیلان با اشاره به استفاده از ظرفیت‌های فرهنگی در زنده نگهداشتن یاد و راه شهدای انتظامی استان گیلان و برنامه ریزی برای برگزاری یادواره 444 شهید فرماندهی انتظامی گیلان خبرداد و گفت: با توجه به اهمیت یادواره شهدای انتظامی استان و پیشرفت‌های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات، استفاده از نرم افزارها و فضای مجازی در ترویج فرهنگ شهادت و آرمان شهدای گرانقدر گیلان در دستور کار قرار دارد.

سرهنگ محمدرضا جعفری خیرخواه، خدمت به خانواده شهدا را توفیق و فضیلتی بسیار بزرگ قلمداد کرد و گفت:در این یادواره از فرزندان نمونه شهدا در عرصه‌های علمی،فرهنگی،هنری و ورزشی تجلیل خواهد شد. 

وی با بیان اینکه زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا یک تعارف نیست بلکه یک حقیقت و وظیفه عمومی است، گفت:همه باید افتخار کنیم که خادم خانواده شهدا و ایثارگران هستیم.

خیرخواه، فضاسازی شهری و تبلیغات محیطی را یکی دیگر از برنامه‌های‌کمیته فرهنگی و اطلاع رسانی برشمرد و خاطرنشان کرد: در ایام برگزاری یادواره شهدا، فضای معابر شهرستان‌های استان به تمثال شهدا مزین و برابر هماهنگی‌های به عمل آمده، ویژه برنامه‌های تولیدی شهدا از صدا و سیمای مرکز گیلان پخش خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز