خبرگزاری کار ایران

در جلسه شورای آموزش و پرورش صومعه سرا مطرح شد:

لزوم ساماندهی مکان برگزاری کنکور سال97 صومعه سرا

asdasd
کد خبر : ۶۲۲۱۵۶

جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان صومعه سرا در حالی برگزار شد که اعضا بر لزوم ساماندهی مکان برگزاری کنکور سال97 تاکید داشتند.

به گزارش ایلنا از صومعه سرا، علی فتح اللهی فرماندار صومعه سرا با تقدیر از زحمات اداره آموزش و پرورش شهرستان صومعه سرا به جهت کسب رتبه های استانی و همچنین برگزاری برنامه‌های در شان فرهنگیان در هفته معلم گفت: جایگاه فرهنگیان بسیار رفیع است و باید همواره به شان و منزلت این جایگاه ارج نهاد.

رئیس شورای آموزش و پرورش صومعه سرا با تاکید بر حضور شهرداران و بخشداران در جلسات شورا تصریح کرد: اگر تصمیمی در شورای آموزش و پرورش اخذ شود ولی توسط متولیان امر عملیاتی نشود، این‌کار قطعا بی احترامی به مقام فرهنگیان و معلمان خواهد بود.

وی بر لزوم انجام تمامی امورات با شفافیت و قدرت کافی تاکید کرد و افزود: اگر کارها درست و در چارچوب ضوابط و قوانین و با توانمندی بالا انجام پذیرد هیچ خرده ای به آن وارد نیست.

فرماندار صومعه سرا اظهار داشت: کشوری توسعه یافته است که افراد آن با وجود اختلاف نظرها و سلایق مختلف، با همدلی و همکاری در راستای تحقق اهداف کشور به پیش روند.

فتح اللهی نظارت بر عملکرد مدارس و منابع درآمدی آنها را مهم دانست و بیان کرد: درآمدهای مدارس مانند بوفه ها می‌تواند در راستای ارتقاء و بهبود کیفیت آموزش تاثیر گذار باشد.

رئیس شورای آموزش و پرورش صومعه سرا با بیان اینکه از برنامه های پیشنهادی جهت فعالیت های قرآنی دانش آموزان استقبال خواهیم کرد، اظهار داشت: تجهیز مدارس برای ما حائز اهمیت است و برنامه خوبی برای تامین اعتبار این موضوع در دستور کار است.

وی در پایان جهت بررسی شرایط تغییر مکان برگزاری کنکور سال 97  از مدارس به دانشگاهها (بدلیل کمبودهای مدارس) دستورات لازم را صادر کرد.

مهرداد فیض‌بخش رئیس اداره آموزش و پرورش صومعه‌سرا نیز در ادامه جلسه از وضعیت خوب دانش‌آموزان و کسب رتبه های علمی در رشته های مختلف ابراز خرسندی کرد و گفت: امیدواریم ضمن حفظ وضع موجود که کار بسیار سختی است بتوانیم رتبه شهرستان را ارتقاء بخشیم.

فیض بخش از آزمون کنکور پیش رو در تیرماه 97 سخن گفت وافزود: مشکلاتی در محل برگزاری این آزمون در مدارس نظیر سیستم سرمایشی و .. وجود دارد که در کیفیت این آزمون تاثیر گذار است.

وی با بیان اینکه بهترین افراد در دایره امتحانات اداره بکارگیری شده اند واز این بابت دغدغه ای وجود ندارد، از بازسازی یکی از هنرستان‌های صومعه سرا خبر داد که از 8 دانش آموز به 80 دانش آموز رسیده است.

به گفته رییس آموزش  وپرورش صومعه سرا تیم مدیریتی این اداره تیمی جوان، پر انرژی و پرکار است که با تلاش مضاعف حجم بالایی از امورات را اجرایی و در بهبود سطح کیفیت آموزش موثر هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز