خبرگزاری کار ایران

بیانیه مشترک سازمان صنعت و تعزیرات گیلان درباره کنترل بازار

asdasd
کد خبر : ۶۲۱۸۶۰

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان و مدیرکل تعزیرات حکومتی استان بیانیه‌ای مشترک به منظور کنترل مطلوب بازار صادر کردند.

به گزارش ایلنا از رشت، فرهاد دلق‌پوش و رضا قشلاقی، مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان طی نشستی، بیانیه ای مشترک به شرح ذیل به منظور کنترل مطلوب بازار صادر کردند:

متن بیانیه به شرح زیر است:

در راستای ثبات و آرامش توام با نظارت عالیه در بازار، این بیانیه مشترک از ارکان نظارتی در وضعیت و شرایط کنونی متاثر از فضای بین المللی و استانی صادر می‌گردد. به استناد فرمایش مقام معظم رهبری و نامگذاری سال حمایت از کالای ایرانی، لازم است همه اقشار و اصناف سختکوش نسبت به آن انجام وظیفه کنند. طرفین به اهمیت تداوم و افزایش همکاری های مشترک با توجه به احتمال ایجاد فضای روانی در بازار به علت یاوه گویی های رئیس جمهوری آمریکا در مورد برجام، اتفاق نظر داشته و برخورد با متخلفان در بازار را در اولویت امور برای جلوگیری از تضییع حقوق مصرف کنندگان لازم می دانند.

با توجه به نزدیکی ایام مبارک ماه رمضان و ورود گردشگران همزمان با فصل تابستان، بازرسین اصناف و سازمان صنعت، معدن و تجارت  که در واقع ضابطین اداره کل تعزیرات حکومتی برای برخورد با اخلالگران نظم و ثبات در بازار هستند، به صورت فعال در اکیپ‌های مختلف نظارتی، به سرعت وارد عمل خواهند شد. هرگونه افزایش قیمت ها به بهانه های مختلف، همراهی با دشمنان نظام محسوب شده و فاقد وجاهت قانونی است و بدون هیچ‌گونه چشم پوشی و مماشاتی، مورد پیگیری قانونی قرار می‌گیرد.

ناهماهنگی های بازار در شهرستان‌های استان گیلان قابل پذیرش نیست و وحدت رویه در کل استان به صورت هماهنگ و یکپارچه اتخاذ می‌گردد.

با توجه به دستاوردها و عرق ملی، با تکیه بر توان داخلی، نسبت به منافع مردم حساس هستیم و از اصناف و تشکل‌های مختلف استان انتظار داریم از بخشی نگری و نگاه شخصی، به شدت پرهیز نمایند تا زمینه سوء استفاده ی متخاصمان و معاندان نظام جمهوری اسلامی  فراهم نشود.

تاکنون بین بخش‌های مختلف اصناف همراهی قابل توجهی وجود داشته ولی نظارت دقیق و فعالیت بیش از پیش در این برهه از زمان مدنظر و مورد انتظار است و این بیانیه به تمام اتاق‌های اصناف و اتحادیه‌های استان به صورت مکتوب و لازم الاجرا ابلاغ خواهد شد لذا ضمن قدردانی از تولید کنندگان، توزیع کنندگان  و بازاریان صحیح العمل، متعهد و منصف استان، از مردم هوشیار و اندیشمند استان گیلان نیز طلب همراهی و مساعدت در پیاده سازی سیاست های نظارتی و کنترل و تعادل در بازار را داریم که با اطلاع رسانی بهنگام، از طریق سامانه 124 خدمتگذاران خود را در انجام شایسته وظایف و مسئولیت ها یاری رسانند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز