خبرگزاری کار ایران

معاون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاهها:

دشمنان به دنبال تحریم و تهدید هستند/ نیازمند وحدت و همدلی در میان تمام اقشار جامعه هستیم

asdasd
کد خبر : ۶۲۱۱۲۸

معاون منابع انسانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاهها گفت: دشمنان درتلاشند تا کشور ما به رشد علمی دست پیدا نکند و در این خصوص دنبال تحریم و تهدید ما هستند، اما باید با کار و تلاش بیشتر به آینده امیدوار باشیم.

به گزارش ایلنا از رشت، حجت الاسلام والمسلمین تقوی معاون منابع انسانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاها، در مراسم تودیع و معارفه سرپرست جدید دفتر نهاد دانشگاه علوم پزشکی گیلان اظهارداشت: در دانشگاه های علوم پزشکی بهترین و فرهیخته ترین افراد جامعه شاغلند ولی با خضوع و فروتنی با دفتر نهاد مقام معظم رهبری در تعامل و همکاری هستند.

 تقوی خاطرنشان کرد: برای رسیدن به آرمان های بلند مقام معظم رهبری، راه بلند و طولانی در پیش داریم؛ آرمان هایی که برای رسیدن به یک نظام متمدن اسلامی تبیین شده است.

وی ادامه داد: برای رسیدن به تمدن اسلامی مورد نظر رهبری، با وجود دشمنانی که تمام قد در مقابل نظام اسلامی ایستاده‌اند، حتما باید از یک مسیر سخت و دشوار عبور کنیم. دشمنان در تلاشند تا کشور ما به رشد علمی دست پیدا نکند و در این خصوص دنبال تحریم و تهدید ما هستند، اما باید با کار و تلاش بیشتر به آینده امیدوار باشیم و در این مسیر دانشگاه ها با جدیت تلاش کنند.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: برای رسیدن به آرمان‌های بزرگ انقلاب، نیازمند وحدت و همدلی در میان تمام اقشار جامعه علی الخصوص فرهیختگان هستیم. در این خصوص، وحدت در اصول امری ضروری است. 

 تقوی تاکید کرد: اگر قانون فصل الخطاب و سرلوحه کار همه باشد، نیازی نیست که افراد بر روی موضوعات با هم تنازع کنند و اگر هم اختلاف سلیقه ای دارند، باید با سعه صدر و صبر و تحمل از آن عبور کنند.

وی دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور را همچون نگینی دانست که در بین دانشگاه‌های کشور می‌درخشند و روز به روز قله های علم و دانش را یکی پس از دیگری فتح می کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز