خبرگزاری کار ایران

فرماندار ماسال خبر داد:

افزایش 100 درصدی بودجه آموزش و پرورش شهرستان ماسال

asdasd
کد خبر : ۶۲۰۸۱۰

فرماندار ماسال با اشاره به برخی کمبودهای مدارس و آموزش و پرورش از افزایش 100 درصدی اعتبار آموزش و پرورش در کمیته برنامه ریزی شهرستان ماسال در سال جاری خبر داد.

به گزارش ایلنا از ماسال، محمد جواد عامر فرماندار ماسال در همایش تجلیل از فرهنگیان این شهرستان با بیان اینکه همه کسانی که امروزه در مسندهای اجتماعی مختلف قرار دارند، مدیون معلمان هستند، خاطرنشان کرد: باید قدردان قشری باشیم که هدفش تربیت و ارتقای فرهنگ جامعه است.

وی ادامه داد: اگر کشوری بخواهد پیشرفت کند باید به معلمان و فرهنگ سازان جامعه توجه کند، در همین راستا دولت سعی کرده که بتواند حداقل‌ها را برای فرهنگیان محقق کند، هر چند نمی‌توان گفت نیاز این قشر به طور کامل رفع شده اما نگرش دولت به این سمت است.

سرپرست فرمانداری ماسال با اشاره به برخی کمبودهای مدارس و آموزش و پرورش از افزایش 100 درصدی اعتبار آموزش و پرورش در کمیته برنامه ریزی شهرستان ماسال در سال جاری خبر  داد.

رئیس شورای آموزش و پرورش با اشاره به نقش تاثیر گذار فرهنگیان در نهادینه سازی فرهنگ کارآفرینی و گردشگری افزود: شهرستان ماسال دارای ظرفیت های فوق العاده گردشگری است که باید از این نعمت خدادادی جهت توسعه اقتصاد و اشتغالزایی استفاده نماییم که البته در این زمینه نیاز به فرهنگ سازی و توسعه فرهنگی داریم.

سرپرست فرمانداری ماسال  با بیان اینکه به ازای ورود هر گردشگر به  شهرستان، هشت شغل ایجاد می شود، اظهار داشت: در شرایطی که طرح بوم گردی و توسعه گردشگری در سطح استان و شهرستان به عنوان اولویت اول جهت توسعه اقتصادی و اشتغالزایی محسوب می‌شود، معلمان می‌توانند نقش به سزایی در آگاه‌سازی جامعه و تشویق آحاد مردم در این راستا ایفا کنند.

در این مراسم همچنین از معلمان نمونه و فرهنگیان بازنشسته شهرستان ماسال با حضور سرپرست فرمانداری ماسال و سایر مسئولان این شهرستان تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز