خبرگزاری کار ایران

نایب رئیس شورای شهر رشت عنوان کرد:

مناقصه‌ای برای آسفالت و اجرای پروژه‌های عمرانی در مناطق برگزار نشده است

asdasd
کد خبر : ۶۲۰۳۶۰

نایب رئیس شورای شهر رشت گفت: فصل مناسبی برای آسفالت و اجرای پروژه های عمرانی است اما با گذشت ۴۵ روز، هنوز در مناطق مناقصه ای در این راستا برگزار نشده است.

به گزارش ایلنا از رشت، حجت جذب تصریح کرد: فصل مناسبی برای آسفالت و اجرای پروژه های عمرانی است اما با گذشت ۴۵ روز، هنوز در مناطق مناقصه ای در این راستا برگزار نشده است. اگر امروز هم مناقصه برگزار شود، باز سه ماه فرصت خوب برای آسفالت و اجرای پروژه های عمرانی را از دست می دهیم.

جذب به اعتراض بازاریان در اجرای پروژه پیاده راه اشاره و ابراز کرد: با وجود نگارش طومار توسط بازاریان به دلیل اجرای پیاده راه، انتظار حداقلی این بود که در فاز نخست محور شریعتی بسمت اداره زندان باز می شد و بازار از این رکود فعلی خارج می گشت و رضایت نسبی ایجاد می شد.

نایب رئیس شورا ی شهر رشت گفت: موج دوم آمدن مسافران به رشت نزدیک است و باید از اکنون به فکر جانمایی و اسکان موقت مسافران باشیم. حتما شهردار به کمک سازمان های مرتبط در راستای اسکان مسافران اقدام کند تا دوباره شاهد چادر زدن در نقاط مختلف شهر نباشیم.

جذب همچنین ابراز کرد: از دور قبل نیز پیگیر پرداخت به موقع حقوق بودیم، قبلا تا چندماه حقوق ها با تاخیر پرداخت می شد. هرچند که این مدت کاهش یافته ولی انتظار می رود نظام پرداخت هماهنگ در شهرداری اجرا گردد و همه پرسنل اعم از رسمی و غیر رسمی و نیروهای خدمات شهری حقوق‌شان به موقع پرداخت شود.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز