خبرگزاری کار ایران

فرماندار تالش تشریح کرد:

گزارش عملکرد شهرستان تالش در خصوص طرح تکاپو

asdasd
کد خبر : ۶۱۹۴۴۸

فرماندار تالش گفت : در شهرستان تالش بیش از 11 جلسه مشترک کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری و رفع موانع تولید در خصوص اجرای طرح تکاپو برگزار شده است .

به گزارش ایلنا از تالش، سید عیسی مهدوی فرماندار تالش گفت : در شهرستان تالش بیش از 11 جلسه مشترک کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری و رفع موانع تولید در خصوص اجرای طرح تکاپو برگزار شده است .

فرماندار تالش افزود : متقاضیان تسهیلات طرح یاد شده که در سامانه کارا ثبت نام کرده بودند توسط چهار دستگاه مرتبط (صنعت ، معدن و تجارت ، شیلات، جهاد کشاورزی ، میراث فرهنگی و گردشگری) در رسته های مختلف شغلی به کار گروه شهرستانی معرفی شده که با برگزاری جلسات مکرر طرح های ارسالی دستگاه های اجرایی مورد بررسی قرار گرفته و بر اساس رسته های اولویت دار ابلاغی استان تعیین گردیده بود مصوب شده است .

مهدوی اذعان داشت : بر اساس آخرین آمار و اطلاعات تعداد طرح های ثبت نامی در سامانه کارا برای اشتغال فراگیر 241 طرح و اشتغال پایدار روستای و عشایری 1570 طرح که شامل تعداد طرح های تایید شده در کارگروه اشتغال شهرستان در رابطه با  تعداد طرح های مصوب کارگروه شهرستانی ( زیر 250 میلیون تومان ) که شامل 42 طرح اشتغال فراگیر به مبلغ 35 میلیاردو 85 میلیون و 600 هزار ریال ؛ 235 طرح اشتغال روستایی به مبلغ 95 میلیارد و 341 میلیون و 600 هزار ریال و همچنین تعداد طرحهای ارجاعی به کارگروه استانی (بالای 250 میلیون تومان ) 24 طرح اشتغال فراگیر به مبلغ 296میلیارد و 640 میلیون ریال ؛ 62 طرح اشتغال روستایی 565 میلیارد و 100میلیون ریال و تعدادطرح های معرفی شده به بانک 22 طرح فراگیر به مبلغ 9 میلیارد و 204 میلیون و 600هزار ریال ؛ 125 طرح اشتغال روستایی به مبلغ 9میلیارد و 204 میلیون و 600 هزار ریال می باشد .

لازم به ذکر است که حوزه فعالیت طرح های مذکور تنها شامل چهار دستگاه اجرایی نامبرده (صنعت، معدن و تجارت ، شیلات ، جهاد کشاورزی ، میراث فرهنگی و گردشگری ) بوده و آمار ذکر شده شامل مجموع این چهار دستگاه است .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز