خبرگزاری کار ایران

فرهام زاهد مطرح کرد:

ساماندهی نیروی انسانی تکلیفی بر دوش مدیریت شهری

asdasd
کد خبر : ۶۱۸۷۱۶

رئیس کمیسیون برنامه بودجه شورای شهر رشت با تاکید بر اینکه ساماندهی نیروی انسانی به عنوان یکی از مهم ترین مسائل شهرداری تلکیفی بر عهده مدیریت شهری محسوب می‌شود خواستار ایجاد یک شرکت سهامی در این حوزه شد.

به گزارش ایلنا از رشت، پنجاهمین جلسه کمیسیون برنامه بودجه و حقوقی با دستور تاسیس شرکت سهامی خاص جهت ساماندهی نیروهای حجمی، معافیت از پرداخت هزینه حفاری تامین برق داود نجار جانباز ۷۰%،  حسابرسی مالی سالهای ۹۴ و ۹۵ توسط موسسه حسابرسی بیلان گزارشگر در تالار شورا برگزار شد.

رئیس کمیسیون برنامه بودجه  شورای شهر رشت با اشاره به درخواست جانباز ۷۰% جنگ تحمیلی در خصوص معافیت از پرداخت هزینه حفاری تامین برق اظهار داشت با توجه به حساسیت فرمانداری در تایید این قبیل مصوبات شورای شهر خواستار دقت نظر در بررسی درخواستها داشت.
 
فرهام زاهدافزود: اعطای کمک به شهروندان نیازمند و واجد شرایط و همچنین این قبیل درخواست‌های معافیت باید پس از تایید همه اعضای شورای شهر و از محل ردیف بودجه ای که شورا برای این امور اختصاص داده است صورت گیرد.
 
وی ادامه داد: شهرداری سالهاست در حوزه نیروی انسانی درگیر مشکلات متعدد میباشد و این در حالیست که سایر کلانشهرها و شهرهای بزرگ کشور مدتها قبل با ایجاد شرکتهای سهامی از این چالش عبور کرده اند.
 
زاهد با تاکید بر این موضوع که ساماندهی نیروی انسانی به عنوان یکی از مهم ترین مسائل شهرداری تلکیفی بر عهده مدیریت شهری محسوب میشود خواستار ایجاد یک شرکت سهامی در این حوزه شد.
رییس کمیسیون برنامه بودجه با ذکر این مسئله که در حال حاضر و به دلیل عدم وجود ساز و کار نظارت صحیح بر عملکرد شرکتها و پرداختها به نیروهای حجمی حقوق این طیف خدوم تضییع میشود ایجاد این شرکت را در راستای احقاق حقوق این افراد دانست.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز