خبرگزاری کار ایران

عاطفی خبر داد:

برگزاری سومین دوره انتخابات شورای هماهنگی روابط عمومی‌های گیلان

asdasd
کد خبر : ۶۱۸۱۵۹

مدیرکل روابط عمومی استانداری گیلان از برگزاری سومین دوره انتخابات شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان در روزهای آتی خبر داد.

به گزارش ایلنا از رشت، مرتضی عاطفی به برگزاری سومین دوره انتخابات شورای هماهنگی روابط عمومی های استان در روزهای آتی اشاره کرد و افزود: انتخابات شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان گیلان در جلسه‌ای با حضور مسئولان روابط عمومی‌های فرمانداریها، شهرداری‌ها و دستگاه‌های اجرایی استان و به ریاست معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار برگزار می‌شود.

وی بر ضرورت توجه مسئولان دستگاه‌ها به نقش روابط عمومی تأکید و تصریح کرد: استفاده از نیروهای متخصص در حوزه‌های روابط عمومی، امری ضروری است.

عاطفی روابط عمومی‌ها را بازوان اصلی اطلاع رسانی دولت در استان و شهرستان‌ها دانست و خاطرنشان کرد: شورای روابط عمومی‌های استان می‌تواند در این حوزه نقش به‌سزایی ایفا کند.

وی تقویت بخش اطلاع‌رسانی در روابط عمومی‌ها را بسیار مهم ارزیابی کرد و گفت: گردشگری، کشاورزی و اشتغال به‌عنوان محورهای توسعه‌ی گیلان مورد تأکید استاندار است و روابط عمومی‌ها می‌توانند با معرفی ظرفیت‌ها در ارتقاء شاخص‌ها تأثیرگذار باشند.

وی مجموعه‌ روابط عمومی‌ها را نیازمند نوآوری و خودباوری دانست و گفت:دستگاه‌هایی که خلاقیت و نوآوری را یکی از مولفه‌های مهم در پیشرفت اهداف تعریف کرده‌اند همواره از ساز و کارهای خلاقانه بهره می‌گیرند.

دبیر شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان ابراز امیدواری کرد که در دوره‌ی جدید این شورا شاهد پویایی بیشتر در بخش‌های مختلف باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز