خبرگزاری کار ایران

با انتشار نامه‌ای صورت گرفت؛

پیام مشترک نماینده ولی فقیه و استاندار گیلان به مناسبت اعیاد شعبانیه

asdasd
کد خبر : ۶۱۳۹۳۹

نماینده ولی فقیه و استاندار گیلان به مناسبت اعیاد شعبانیه پیام مشترکی صادر کردند.

به گزارش ایلنا از رشت، رسول فلاحتی نماینده ولی فقیه در گیلان و مصطفی‌سالاری استاندار گیلان به مناسبت اعیاد شعبانیه پیام مشترک صادر کردند.

متن این پیام به شرح زیر است:

ایام شعبان المعظم، ماه منسوب به پیامبر رحمت و مهربانی به طلوع انوار تابناکی از آسمان ولایت و امامت مزین گشته که قدومشان، روشنی بخش دل‌ها و دیدگان، نامشان در تاریخ اسلام پر تلألو و سیره و منش‌شان چراغ راه هدایت است.

نامگذاری سالروز میلاد خجسته سرور و سالار شهیدان حضرت امام حسین(ع)به عنوان روز پاسدار، میلاد سراسر نور قمر منیر بنی‌هاشم به عنوان روز جانباز، میلاد سیدالساجدین حضرت امام زین العابدین(ع) به عنوان نمادی از ایستادگی و استقامت و میلاد فخر جهانیان مهدی موعود(عج) به عنوان روز سربازان گمنام آن حضرت و روز جهانی مستضعفان نمایانگر پیوند عمیق و دلدادگی مردم و نظام اسلامی با خاندان عصمت و طهارت است.

اینجانبان با درود به ارواح طیبه بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و شهدای عظیم الشأن و ارج گذاری به مقام پاسداران، جانبازان و ایثارگران میهن اسلامی، خجسته اعیاد فرخنده‌ی شعبانیه را به مردم ولایت‌مدار گیلان تبریک عرض کرده و از درگاه ایزدمنان ایام پرشور و نشاطی همراه با بهروزی و سلامتی را برای آنان مسئلت می نماییم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز