خبرگزاری کار ایران

فرماندار صومعه‌سرا عنوان کرد:

کارها را کارشناسی شده و در چهارچوب قوانین دنبال کنیم

asdasd
کد خبر : ۶۱۲۹۷۵

فرماندار صومعه سرا گفت: کارها را کارشناسی شده و در چهارچوب قوانین دنبال کنیم.

به گزارش ایلنا از صومعه سرا، علی فتح اللهی در جلسه امروز تخصیص آب شهرستان گفت: در مجموع مشکل آب به دو بخش تقسیم‌بندی می‌شود، ابتدا بخشی که با تعامل حل خواهد شد و بخش دیگر که به صورت اعتباری و تعهدی باید تصمیم گیری شود.

وی با اشاره به جلسه روز گذشته تخصیص آب با استاندار افزود: جهاد کشاورزی موظف است چاه‌هایی که قابلیت آب‌دهی دارند را شناسایی کرده و برای تجهیز آنها و تامین و خریداری لوله‌ها اقدام لازم را معمول کند.

فرماندار صومعه‌سرا با تاکید براینکه اداره امور منابع آب شهرستان درباره اجاره بیل مکانیکی از بخش خصوصی در این شهرستان اقدام کند و در صورت وجود هرگونه مشکل احتمالی موضوع را به خزانه داری گزارش کند.

فتح‌اللهی با اشاره به اینکه  ایستگاه‌های پمپاژ پسیخان و نوخاله اکبری باید توسط امور آب اجرایی شود،  اضافه کرد: هزینه‌های انجام شده برای تامین در کمیته برنامه‌ریزی سال 97 به خزانه‌داری اعلام خواهد شد و همچنین آخرین وضعیت این ایستگاه‌ها توسط این اداره بررسی و جمع بندی و سپس به فرمانداری اعلام شود.

وی افزود: اولویت اول در کمیته برنامه‌ریزی سال 97 اجرای سردهنه های روستای خلیفه کنار و آقا محله بهمبر برای تامین اعتبار و اجرای طرح‌هایشان مقرر شود.

فرماندار افزود: بخشداران درباره بیمه محصولات کشاورزی از طریق شوراها و دهیاران ابلاغ و اطلاع رسانی کرده و کشاورزان را ترغیب و تشویق به این امر کنند . برای پیگیری و حصول نتیجه مطلوب جلسات کمیته تخصیص آب  بطور مستمر به روزهای سه شنبه عصردر محل فرمانداری مقرر شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز