خبرگزاری کار ایران

فرماندار شفت خبر داد:

ایجاد ۵۲۵ فرصت شغلی در سال ۹۶ / اعطای وام مشاغل خانگی به ۲۱۸ نفر / پرداخت تسهیلات به ۱۲۷ واحد تولیدی در شفت

asdasd
کد خبر : ۶۱۱۸۰۶

فرماندار شفت با بیان اینکه سال گذشته در راستای پایداری مشاغل ۱۷ میلیارد و ۶۳۰ میلیون تومان تسهیلات به ۱۲۷ واحد تولیدی و صنعتی در شفت پرداخت شد افزود : در سال ۹۶ به میزان یک میلیارد و ۹۰ میلیون تومان تسهیلات کم بهره در قالب مشاغل خانگی به ۲۱۸ نفر در این شهرستان اعطا شد .

به گزارش ایلنا از شفت، محمدرضا محسنی با اشاره به اینکه دولت برای پایداری و ایجاد مشاغل برنامه دارد بیان کرد : شهرستان شفت روستاهای مستعدی دارد و رونق بوم گردی فرصت های جدیدی را برای این منطقه گردشگری فراهم خواهد نمود .

وی با بیان اینکه بوم گردی مورد تاکید استاندار گیلان و یکی از مطالبات ایشان از مدیران است افزود: نشست‌های کارشناسی برای رفع موانع این طرح هر ۴۸ ساعت در فرمانداری شفت تشکیل می‌شود و دستگاه‌های ذیربط موظف هستند آخرین اقدامات خود را گزارش دهند .

محسنی با بیان اینکه سال گذشته در راستای پایداری مشاغل ۱۷ میلیارد و ۶۳۰ میلیون تومان تسهیلات به ۱۲۷ واحد تولیدی و صنعتی در شفت پرداخت شد افزود : در سال ۹۶ به میزان یک میلیارد و ۹۰ میلیون تومان تسهیلات کم بهره در قالب مشاغل خانگی به ۲۱۸ نفر در این شهرستان اعطا شد .

نماینده عالی دولت در شفت با اشاره به اینکه روستاییان و عشایر شفت می‌توانند با مراجعه به سامانه اینترنتی کارا برای دریافت تسهیلات کم بهره اقدام کنند، افزود: بالغ بر ۱۲ میلیارد و ۷۲۷میلیون تومان تسهیلات با نرخ ۶ درصد برای این شهرستان در نظر گرفته شده است و این فرصت خوبی برای جوانان محسوب می‌شود.

وی با اشاره به اینکه بر اساس گزارش ثبت شده وضعیت عملکرد اشتغال و سرمایه‌گذاری شفت در سال ۹۶ برای ۵۲۵ نفر شغل ایجاد شده است افزود: افزون بر ۴میلیارد و ۹۹۱ میلیون تومان تسهیلات اشتغال زایی در این بازه زمانی توسط دستگاه های ذیربط ( جهاد کشاورزی ، شیلات،بهزیستی،صندوق کارآفرینی امید ، فرهنگ و ارشاد اسلامی، میراث فرهنگی ، کمیته امداد و صنعت ، معدن و تجارت)در این شهرستان پرداخت شده است .

محسنی تصریح کرد: دستگاه‌های اجرایی موظف هستند پرونده‌های اشتغال را در اسرع وقت بررسی کنند و این موضوع ملاک ارزیابی مدیران خواهد بود .

فرماندار شفت در پایان با بیان اینکه رفع مشکلات اقتصادی و اشتغال جوانان با نگاه کارشناسی و تمرکز بر ظرفیت‌های موجود محقق خواهد شد افزود : شهرستان شفت ظرفیت‌های بالقوه‌ای در کشاوزی ، گردشگری و صنعت دارد .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز