خبرگزاری کار ایران

عضو شورای شهر رشت عنوان کرد:

حمایت از تولیدات داخلی راهکار خروج از رکود

asdasd
کد خبر : ۶۱۱۷۱۲

عضو شورای اسلامی شهر رشت گفت‌:‌ اگر بخواهیم چرخه تولید کشور از رکود خارج شود، چاره ای نداریم تا به تولیدات داخلی اهمیت دهیم.

به گزارش ایلنا از رشت، جلال الدین محمد شکریه بیان کرد:تولید کنندگان کالاهای ایرانی نیز باید کیفیت محصول را افزایش دهند تا در سبد خانوارها قرار گیرد.

عضو شورای شهر رشت تصریح کرد:‌ کاهش هزینه‌های مربوط به چرخه تولید نیز در کمک به تولید کنندگان موثر بوده و طبیعتا موجب افزایش سطح کیفی محصول تولید شده می شود
 
شکریه افزود:‌ کاهش هزینه‌های تولید موجب می‌شود، قدرت رقابت کالای تولیدکننده ایرانی در برابر محصولات تولیدی و دارای برند سایر کشورها افزایش یابد و این مسئله مهم دقیقاً همان چیزی است که باید در جهت حمایت از کالای ایرانی مورد توجه قرار گیرد.
 
عضو شورای اسلامی شهر رشت، ضمن انتقاد از اشباع بازار ایرانی از محصولات چینی اظهار کرد: بسیاری از کالاهای ایرانی به لحاظ کیفیت بالاتر از کالای تولید شده مشابه چینی است. اما تغییر نگرش مصرف کننده در سالهای اخیر، موجب شده شهروندان بعضا کالای چینی را هم به تولید داخل ترجیح دهند.
 
وی افزود: ‌آن‌چیزی که تفاوت‌های زیادی را بین تولیدکننده ایرانی و تولیدکننده چینی ایجاد می‌کند اصلاح زیرساخت‌های تولید و استفاده از روش‌های نوین در جهت کاهش قیمت تمام شده است.
 
 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز