خبرگزاری کار ایران

معرفی 283 پروژه اشتغال در قالب طرح های کارا به بانک های عامل ماسال

asdasd
کد خبر : ۶۱۱۷۰۵

سرپرست فرمانداری ماسال از معرفی 283 طرح اشتغالزایی با اعتبار 58 میلیارد و 335 میلیون تومان به بانک های عامل این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایلنا از ماسال، محمد جواد عامر در جلسه شورای اداری این شهرستان با تاکید بر لزوم شفاف‌سازی و رصد دقیق آمار و اطلاعات شهرستان، افزود: مبحث اشتغال از مهمترین اولویت‌ها و برنامه‌های دولت تدبیر و امید است، در همین راستا و جهت  تسریع در روند اداری پروژه‌های اشتغالزایی شهرستان ، جلسات کارگروه اشتغال به صورت هفتگی برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه  از 559 طرح اشتغالزایی ارائه شده در قالب طرح‌های تکاپو و کارا، تعداد 283طرح با اعتبار 58میلیارد و 335میلیون تومان به بانک‌های عامل معرفی شدند، اظهار داشت:  مابقی این طرح‌ها  نیز به دلیل وجود نواقص در طرح، در مرحله تکمیل و رفع نواقص قرار دارند و پس از تکمیل به استان ارائه خواهد شد.

وی همچنین از حفر چاه عمیق در نقاط حساس و بحرانی به لحاظ کمبود آب کشاورزی این شهرستان خبر داد.

محمد جواد عامر  با تاکید بر این که جلسات امور آبیاری باید منجر به نتایج عملیاتی و رفع مشکلات بحران آب شود، افزود:تمام تلاش و هدف ما از برگزاری منظم کارگروه آب کشاورزی این است که از چالش ها و مشکلات بحران آب در فصل کشاورزی کاسته شود.

وی با اشاره به محدودیت منابع آب زیر زمینی ، از اداره آبیاری خواست: ضمن شناسایی مکان هایی که احتمال بروز تنش آبی در آنها زیاد است، نسبت به اتخاذ پیش‌بینی‌ها برای رفع مشکلات آبی اقدام و در این راستا اولویت های اصلی خود جهت حفر چاه کشاورزی را مشخص و اجرایی کند.

سرپرست فرمانداری ماسال با بیان اینکه هیچ گونه کم کاری در زمینه آب کشاورزی را در فصل کشاورزی و به هنگام بروز بحران نخواهم پذیرفت، تصریح کرد: باید مشکلات چاه های کشاورزی موجود ، در اسرع وقت شناسایی و نسبت به رفع آن اقدام شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز