خبرگزاری کار ایران

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان :

متنفذان، عامل بیرونی تهدید کننده دستگاه قضا هستند/ طمع انسان را به ذلت می رساند

asdasd
کد خبر : ۶۱۱۷۰۳

نماینده ولی فقیه در گیلان متنفذان را عامل بیرونی تهدید کننده دستگاه قضا برشمرد و گفت: دستگاه قضا مستقل است و باید نفوذ ناپذیر بوده و براساس قانون خدا عمل کند.

به گزارش ایلنا از رشت،آیت الله رسول فلاحتی گیلانی نماینده ولی فقیه در گیلان در آیین تحلیف اولین دوره کارآموزان قضایی استان گیلان با بیان اینکه قضاوت از سخت‌ترین کارهاست عنوان کرد: قضاوت و اجرای عدالت کار سختی است که مورد عنایت پروردگار قرار دارد.

آیت‌الله فلاحتی گیلانی قاضی و دستگاه قضا را در معرض تهدیدات گوناگون دانست و اظهار داشت: قاضی از دو جنبه درونی و بیرونی مورد تهدید قرار داد.

وی اولین تهدید درونی را صفت طمع معرفی کرد و گفت: همه انسانها با این تهدید درونی مواجه هستند و طمع می تواند انسان را به ذلت برساند.

نماینده ولی فقیه استان، تهدید دوم درونی را توجه به مظاهر دنیا دانست و بیان کرد: مظاهر دنیوی انسان را دچار لغزش می کند.

آیت الله فلاحتی نفوذ متنفذان را عامل بیرونی تهدید کننده دستگاه قضا برشمرد و افزود: دستگاه قضا مستقل است و باید نفوذ ناپذیر بوده و براساس قانون خدا عمل کند و اینگونه است که خداوند در دل مردم از کار قضاوت رضایت ایجاد می کند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز