خبرگزاری کار ایران

پیام تبریک رئیس شورای شهر رشت به نماینده ولی فقیه جدید در گیلان

asdasd
کد خبر : ۶۰۹۱۰۴

رئیس شورای اسلامی شهر رشت طی پیامی انتصاب امام جمعه و نماینده ولی فقیه جدید در گیلان را تبریک گفت.

به گزارش ایلنا از رشت، رئیس شورای اسلامی شهر رشت طی پیامی انتصاب امام جمعه و نماینده ولی فقیه جدید در گیلان را تبریک گفت.

در متن این پیام آمده است:

جناب آقای حجت الاسلام و المسلمین فلاحتی

حسن عنایت ولی امر مسلمین مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) در انتصاب حضرتعالی به سمت نماینده ولی فقیه در استان گیلان و امام جمعه رشت را تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

بی تردید نقش آفرینی‌های ارزنده در عرصه‌های مختلف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به ویژه در دوره حضور در کسوت پرورش طلاب و علما در جبهه‌های فرهنگی و حوزه‌های علمیه و برخورداری از شایستگی‌های فکری و عملی، سلوک اخلاق و رویکرد جهادی و انقلابی در عرصه‌های خدمت به انقلاب پشتوانه گران سنگ شما برای تلاش و مجاهدت در این سنگر خطیر است.

استمرار موفقیت و سربلندی حضرت‌عالی در خدمت به نظام اسلامی به ویژه مردم مؤمن، انقلابی و غیور گیلان و شهر حماسه ساز و شهید پرور رشت را از ذات اقدس ربوی خواستارم.

از جناب حجت الاسلام و المسلمین قربانی نیز جهت سا‌‌ل‌های خدمت به مردم شریف گیلان تقدیر و تشکر داشته و برای ایشان در ادامه خدمت به نظام اسلامی آرزوی توفیق روزافزون دارم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز