خبرگزاری کار ایران

نماینده ولی فقیه در گیلان:

خط مشی ما پرهیز از التهاب آفرینی و نشست با همه احزاب است/حمایت از کالای ایرانی وظیفه مسئولان است

asdasd
کد خبر : ۶۰۹۱۰۳

امام جمعه رشت گفت: ما از حزب و گروه و تشکیلات نیامده ایم و نماینده رهبر انقلاب هستیم. خط قرمز ما این است که اگر کسی در راس کارهایش رهبری نباشد راهش از ما جدا خواهد بود.

به گزارش ایلنا از رشت، آیت‌الله رسول فلاحتی امام جمعه جدید رشت بیان کرد: خدا را سپاسگزارم که به ما توفیق خدمتگزاری به مردم مسلمان گیلان را عنایت کرده است.

نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه اتقلاب اسلامی عصاره تلاش‌های انبیا و ائمه است و حرکتی بود که توانست معادلات بشری را تغییر دهد، افزود: این انقلاب دارای ظرفیت های بالایی است و باید از این ظرفیت‌ها استفاده کنیم  زیرا برای آخرت خودمان است.

وی با تاکید براینکه عدالت بستر ساز راه سعادت و وسیله‌ای است که مردم راه درست را پیدا کنند، گفت:  در عرصه‌های سیاسی، اجتماعی و فرهنگی عدالت وسیله ای است که باید بدرستی اجرا شود.

امام جمعه رشت متذکر شد: باید کار جهادی انجام دهیم و کسی اگر کار انجام ندهد هم خودش باخته و هم دیگران را می بازاند.

وی گفت: ما از حزب و گروه و تشکیلات نیامده ایم و نماینده رهبر انقلاب هستیم. خط قرمز ما این است که اگر کسی در راس کارهایش رهبری نباشد راهش از ما جدا خواهد بود.

نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به اینکه امروز ابزار تبلیغ دین در دست ما است، گفت: با نظارت بر کارهای یکدیگر این امر را انجام دهیم. باید همسو باشیم چون برنامه های زیادی برای گیلان داریم.

فلاحتی یادآور شد: امام خمینی(ره) به ما آموخت که اگر می‌خواهید مسئولیتی بگیرید کسی را نکوبید بلکه توانایی‌های خود را بگویید و آنها را هم به گزاف نگوییم.

امام جمعه رشت بر ضرورت پرهیز از التهاب آفرینی در جامعه تاکید کرد و گفت: این موضوع جزو خط و مشی سیاسی ما است و با همه تشکلها و احزاب نشست خواهیم داشت.

فلاحتی ادامه داد: اینکه مقام معظم رهبری امسال را سال حمایت از کالای ایرانی عنوان کرده بدانیم که این حمایت وظیفه مسئولان است.

نماینده ولی فقیه در گیلان در پایان گفت: استان گیلان علمای فرزانه زیادی داشته و اینها بودند که دین را نگه داشتند. از خداوند می‌خواهیم که ما را مدیون این علما و شهدا نگرداند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز