خبرگزاری کار ایران

استاندار گیلان مطرح کرد:

منابع طبیعی ثروت ملی و حفاظت از آنها وظیفه شرعی و قانونی ما است

asdasd
کد خبر : ۶۰۶۷۸۷

استاندار گیلان با بیان اینکه منابع طبیعی ثروت ملی و حفاظت از آنها وظیفه شرعی و قانونی ما است، خواستار توجه بیش از پیش مردم، مسافران و گردشگران به حفاظت و مراقبت از این موهبت خدادادی شد.

به گزارش ایلنا از رشت، مصطفی سالاری اظهار داشت: متاسفانه در روزهای گذشته شهرستان‌های رودسر، سیاهکل، املش، لنگرود، لاهیجان و ماسال در معرض حریق قرار گرفتند.

وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه آتش سوزی در۴ شهرستان در ساعات اولیه مهار شد، دو شهرستان حدودا ساعت ۲ بامداد تحت کنترل قرار گرفت و حریق در شهرستان ماسال نیز به دلیل وسعت و گستردگی، در حوالی صبحگاه امروز مهار شد.

نماینده عالی دولت در استان با اشاره به تماس های مکرر وزیر کشور در ساعات اولیه بروز این حادثه تلخ و اعلام آمادگی وزارت کشور برای اعزام نیروی انسانی با تجهیزات خدمات رسان، اظهار داشت: علیرغم اینکه با احتساب مستثنیات مردمی نظیر اراضی مزروعی و باغات، بیش از ۲۰۰ هکتار از محدوده های استان دچار حریق شدند، با مدیریت و نظارت دقیق فرمانداران، بخشداران، شهرداران، سازمان های منابع طبیعی و هلال احمر و نیروهای بسیج و سایر سازمان های ذیربط استانی و شهرستانی، آتش در حداقل زمان ممکن، مهار شد.

 مصطفی سالاری خاطرنشان کرد: دستورات لازم جهت برآورد خسارات وارده به معاونت عمرانی استانداری صادر شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز