خبرگزاری کار ایران

سرپرست فرمانداری رودسر :

مناسب سازی اماکن عمومی مستلزم عزم و اراده همگانی است / اهتمام ویژه مدیران نسبت به تهیه شاخص های شهرستان

asdasd
کد خبر : ۶۰۳۳۷۲

سرپرست فرمانداری شهرستان رودسر گفت: مناسب سازی اماکن عمومی مستلزم عزم و اراده همگانی است.

به گزارش ایلنا از رودسر، علی وارسته بهدانی در جلسه  مناسب سازی اماکن عمومی رودسر، موضوع مناسب سازی اماکن عمومی را برای همه اقشار جامعه بویژه جامعه هدف شامل سالمندان و معلولین را امری مهم و ضروری دانست و گفت : اجراء و تحقق این امر مستلزم آن است که همه در این زمینه نگاه مسئولانه و متعهدانه داشته باشند.

وی برابری حقوق شهروندی را تنها مختص قشر خاصی ندانست و افزود : آنچه همواره مورد تأکید است رعایت حقوق شهروندی برای همه آحاد جامعه است و این موضوع مهمی است که باید با جدیت دنبال شود .

نماینده عالی دولت در شهرستان رودسر با اشاره به درخشش و جایگاه معلولان در عرصه های مختلف کشور اظهار کرد : معتقدم معلولیت محدودیت نیست بلکه یک واقعیت است چرا که معلولان نیز از ظرفیت های خاص دیگری برخوردارند و این مهم از افتخارآفرینی این قشر در مسابقات جهانی و کسب مدارج علمی واجرایی برای کشورکاملا مشهود و نمایان است .

وی یادآور شد : مناسب سازی اماکن عمومی مستلزم برنامه ریزی جدی و عزم و اراده همگانی است که با کمک یکدیگر می توانیم به آن دست یابیم .

سرپرست فرمانداری شهرستان رودسر با اشاره به سیاست راهبردی دولت در دو مقوله  احیا و نا کارآمد شهری، برای توسعه عدالت اجتماعی،کاهش تبعیض،بهبود زیست شهری و دیگری نوسازی حمل و نقل تصریح کرد : توجه به این دو مقوله می تواند ما را در راستای سیاست ها اهداف و برنامه های دولت به ویژه مناسب سازی و نوسازی حمل و نقل که مورد تاکید ریاست محترم جمهور است موفق سازد.

وی با تاکید براینکه نمی پذیرم جلسات بی نتیجه بماند تصریح کرد : با مصوبات لوکس و غیرقابل اجرا به هیچ نتیجه ای نمی رسیم و مشکلی حل نخواهد شد، دبیران در جلسات موظفند نسبت به پیگیری و به نتیجه رساندن مصوبات تمام تلاش خود را به کار بندند .

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز