خبرگزاری کار ایران

سید امیرحسین علوی:

خدمت کردن یکی از شاخصه‌های مهم نمایندگان و مسئولان در جامعه اسلامی است

asdasd
کد خبر : ۶۰۲۶۴۶

رئیس شورای شهر رشت گفت: خدمت کردن یکی از شاخصه های مهم نمایندگان و مسئولین در جامعه اسلامی است.

به گزارش ایلنا از رشت، سید امیرحسین علوی یکی از نمودهای احساس مسئولیت داشتن را خدمت کردن عنوان کرد و گفت: این موضوع یکی از شاخصه‌های مهم نمایندگان و مسئولان در جامعه اسلامی است.

رئیس شورای اسلامی شهر رشت با استناد به بیانات رهبر انقلاب در راستای توجه مسئولان در خدمت کردن به مردم تصریح کرد: پنجمین دوره شورای‌شهر رشت با الهام از سخنان رهبر انقلاب اقدام به برگزاری ارائه خدمات مشاوره‌ای در قالب "میز خدمت" در مساجد شهر رشت کرده است.

 علوی یادآور شد: این کار چند نتیجه مثبت را به دنبال دارد. اول اینکه مردم مسئولان و منتخبان خود را در کنار خود دیده و متوجه می‌شوند اعضای شورا مردم را فراموش نکرده‌اند. دوم، رئیس یا عضو شورا نیز تا حد امکان و در چارچوب قانون با گره گشایی از کار مردم رضایت خاطری را کسب می‌کنند.

رئیس دوره پنجم شورای اسلامی شهر رشت خاطرنشان کرد: مشابه این کار اول انقلاب توسط جهاد سازندگی صورت می‌گرفت و امروز پارلمان محلی شهر رشت سعی به احیا این اقدام پسندیده دارد تا بدین‌وسیله هر هفته با حضور در جمع مردم محلات علاوه برحل مشکلات پاسخگوی تعهدات خود در قبل از نتایج انتخابات پنجمین دوره شورا باشند.

در پنجمین هفته متوالی برگزاری "میز خدمت" علوی، رئیس شورای‌شهر رشت همراه دیگر عضو شورا علیپور و شهردار و معاونان منطقه ۴ شهرداری رشت در جمع اهالی و نمازگزاران مسجد امیرالمومنین(ع) محله لاکان به رفع مشکلات آنان در حوزه مدیریت شهری پرداختند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز